|
|
|
|
|
|
הפעם זה לא תלונה אלה תודה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
משפחתי ואני חברים ברשת אורנג' כבר 5 שנים ואין לי אף מילה של תלונה. אנחנו מקבלים שרות מצוין יחס נפלא והמון רצון לבוא לקראתנו לכן רצינו להגיד תודה. נראה לי שזה גם דבר שצריך לעשות לפעמים...
|
המשיכו כך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
אנו מודים למר רודריגז על הבעת ההערכה לשירות שניתן לו. פרטנר תמשיך בדרכה לפעול במטרה להעניק ללקוחותיה שירות איכותי, ברמה אחרת. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|