פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונישנות במכשיר הסלולרי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר סלולרי מסוג סוני אריקסון במהלך השנה הייתי צריך להגיע ארבעה פעמים למרכז שירות לקוחות על מנת לטפל בבעיה של טעינה במכשיר בעיה שחזרה על עצמה מספר פעמים דבר שדרש ממני להפסיד ימי עבודה על מנת לטפל במכשיר החברה כלומר אורנג אינה מוכנה להודות בבעיה שקימת במכשיר הנל ואינה מוכנה להחליפו במכשיר מדגם אחר למרות שפעם אחת החליפו לי את המכשיר במכשיר חדש מאותו דגם הבעיה חזרה על עצמה מה שכן ואבסורד הוא שאני הייתי צריך לשלם על השליח שהחליף לי את המכשיר אבקש התיחסות יותר רצינית מהגורמים המוסמכים באורנג
כספי סוג הנזק :
להחליף לי את המכשיר במכשיר מדגם אחר ולפצות אותי כס פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלפסי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה