פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות של נציג שרות טלפוני כשהגענו לקבל השרות בתחנה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מאז חודש אוקטובר אנו בדין ודברים עם אורנג על שידרוג מכשירי טלפון , ב23/11/05 בשיחה עם נציגה במרכז הטלפוני הפנו אותנו לתחנת שרות לשדרג את המכשירים למכשירים שבקשנו . קבלנו מספר פניה וב27/11/05 הגענו לתחנה בבילו לשדרג המכשיר. מסתבר שהמספר שקבלנו לא משרת את הנקודה ויש בעיה לאחר מכן הדברים שנכתו לא היו ברורים לאנשי התחנה וניסו ליצור קשר עם המרכז כאשר אנחנו יושבים ומחכים שלושת רבעי שעה , כשבקשנו להתעדכן התחייסו אלינו כאל עצבניים והציעו מים. בפועל התלונה על כך שאני כלקוח לא רואה מה נציג כותב, הוא לא מקריא מה כתב , אורנג מסרבת לשלוח בפקס או להדפיס את שכתב הנציג ואנחנו כלקוחות חושבים שנסגרו דברים אבל מאומה לא קורה למעשה. כעת אנחנו מחכים לקבל תשובה מה קורה הבטיחו 24 שעות אנחנו מתקרבים ל48 שעות.
דבר נוסף באחד המכשירים הסתיימת תקופת ההתחייבות אולם אורנג ממשים לגבות את הסכום הקבוע כשהסברתי שהמעשה נוגד את ההתקשרות ל-3 שנים. הבטיחה לי הנציגה שאין כזה דבר שנעשה משהו לא חוקי ומוגן בחוק . תבואי לשנות את התוכנית ואז לא ניגבה את הסכום. האם ההתקשרות הינה התקשרות כובלת או נישואים קתוליים. מדוע אורנג לא מוציאה עלון ללקוחות בו ימלאו פרטים נדרשים בעת שיחה עם מרכז שרות. משהו כמו טופס תאונה של חברות הביטוח.
אנו מחכים לתשובת אורנג והתנצלותם על המצב המביך בו היינו והזמן שביזבזנו לריק.
כספי סוג הנזק :
עמידה במה שהובטח לנו ע"י הנציגה ב23/11 , אי גביה כ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מודים למר ורסנו על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתנו השירותית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה