פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום במוצר פגום יותר נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הקניון הגדול פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי דיברורית מסוג 'מדונה' למכשיר אריקסון T630.
לאחר זמן מה הדיבורית הפסיקה לעבוד כראוי, (לנתק לבד ולחייג בחיוג קולי לבד)
ניגשתי לחנות של "Super Link", ספק רשמי של החברה, ע"מ להחליף את הדיבורית.
השירות היה מהיר ויעיל. המוכר פתח דיבורית חדשה, נתן לי, ואת שלי שם במקום החדשה, תקלה רצינית נוספת, לכשלעצמה. כשהגעתי הבייתה גיליתי שבדיבורית שקיבלתי ישנו סדק, שומעים הד, וגם היא מנתקת.
נאלצתי לחזור לשם פעם נוספת. בפעם ה-2 נראה שקיבלתי דיבורית תקינה.
להתייחס ברצינות לתקלות ופגמים ובעיקר לאכוף את העבו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ווסקוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה