החלפת מוצר פגום במוצר פגום יותר |
נושא התלונה: |
שבת 29 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הקניון הגדול פ"ת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי דיברורית מסוג 'מדונה' למכשיר אריקסון T630.
לאחר זמן מה הדיבורית הפסיקה לעבוד כראוי, (לנתק לבד ולחייג בחיוג קולי לבד)
ניגשתי לחנות של "Super Link", ספק רשמי של החברה, ע"מ להחליף את הדיבורית.
השירות היה מהיר ויעיל. המוכר פתח דיבורית חדשה, נתן לי, ואת שלי שם במקום החדשה, תקלה רצינית נוספת, לכשלעצמה. כשהגעתי הבייתה גיליתי שבדיבורית שקיבלתי ישנו סדק, שומעים הד, וגם היא מנתקת.
נאלצתי לחזור לשם פעם נוספת. בפעם ה-2 נראה שקיבלתי דיבורית תקינה.
|
להתייחס ברצינות לתקלות ופגמים ובעיקר לאכוף את העבו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|