פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קליטה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ת.ד. 90073 רמת בית שמש 99190 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חוסר קליטה בשכונת רמת בית שמש.
אנו מנויים, וברשותינו 6 קווים ומדי חודש בחודשו אנו משלמים כסף רב בעד שירות זה.
באיזורינו הקליטה ממש גרועה, ולא ניתן בשום צורה לדבר מתוך הבית, אלא רק בחוץ, בנקודה ספציפית, וגם אז, השיחה קטועה ולא מובנת.
מאוד מאכזב לשלם הרבה כסף מדי חודש, והתמורה לתשלומים אלו הם ריצה החוצה, בקור ובגשם, רק כדי לקבל שיחת טלפון קטועה! פשוטו כמשמעו.
כתוצאה מכך, אנו נאלצים להתקשר אל הטלפון הקווי בבית, ולשלם פי 4 בשיחות בתוך המשפחה, כמו כן, אנו נאלצים להחזיר שיחות לכל אלו שמחפשים אותנו בסלולרי, וכל אלו רק מנפחים לנו את החשבונות.
אני מבקש להבהיר חד משמעית - איננו יודעים מה זה לשבת עם הסלולרי בבית ולדבר, כמו בני אדם. זה תמיד ריצה החוצה, גם בחושך ובגשם, לפינה ספציפית, כמו עונש, על כך שבחרנו אורנג', 6 מכשירים.
מעבר לשאלת הפיצויים על ההפסד הכספי ועוגמת הנפש שנגרמים לכל המשפחה, ברצוני לשאול את חברת אורנג' מה התוכניות שלכם לגבי שיפור הקליטה באזורינו?
אני מגדיר אותנו כלקוחות נאמנים, המחזיקים שישה מכשירים המחוברים אליכם. אך עבורינו, סיסמתכם "נשמע מצוין", היא באמת רק סיסמא. לא יותר.
כספי ועוגמת נפש. סוג הנזק :
פיצוי כספי על הפסד כספי ועוגמת נפש, ויצירת קליטה ב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה