פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מס' 3150 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עברו 14 ימי עסקים מאז שלחתי את התלונה לאתר..ועדיין לא קיבלתי שום תגובה מחברת אורנ'..מעניין עד כמה שזה אולי לא "מעניין אותם? או שאולי העיניין מסובך מדי? בכל מקרה אפשר היה לפחות ליצור איזה שהוא קשר מינימלי..או לפחות תגובה כלשהיא באתר...כנראה שלחברה גדולה כמו אורנג' "קל" לא להתיחס לאיש הקטן שלא מבין את החישובים שלהם..ןעןד יותר קל לשלו לסוללת עו'ד שלהם ל"טפל"לבעינינים....כשהיתי מקושרת לאורנג' עם כ6מכשירים והתשלומים היו בזמן ..באמת הכל היה בסדר..מה עכשיו?כשיש קושי לא מתיחסים בכלל????
כספי סוג הנזק :
מענה לתלונה 3150 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת שואר על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי תבחר לממש את הצעתנו הייחודית.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה