פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יתרת זכות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי קו בחברת אורנג מלפני כמעט שנה וחצי .נקלעתי לחוב כספי והעבירו אותי לטיפול משפטי,לפני חודשיים וחצי שילמתי אם מלוא החוב בתוספת ריביות וטרחות והוצאות משפטיות.
לפני חודש כמעט ניגשתי למרכז שירות בבאר שבע במרכז ביג,ביקשתי לפתוח את הקו,הנציגה דיברה יפה וכשבדקה במחשב אמרה לי במפורש שיש לי זכות בחברה בסך 800 ש"ח ושלא יוכלו לשלם לי אותם אלא אך ורק במימוש שיחות יוצאות.
אתמול ניתקו לי את הקו לא הייתה לי הוראת קבע מעודכנת.עדכנתי את ההוראה ,והתברר ש דיברתי בסך של 130 ש"ח ולא קיזזו את הסכום הזה מה 800 ש"ח שיש לי אצלם ,אבקש טיפול בבעיתו..תודה רבה
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה