פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול של חברת אורנ'ג נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה כ - 7 שנים באורנ'ג זילזול בלקוחה בצורה כזאת "מדהימה" אני לא מאמינה, לפני כ - 11 חודשים עשיתי שידרוג למכשיר הדור השלישי וכל פעם מחדש קורה תקלה במכשיר בתאריך שצויין התקשרתי לחברת אורנ'ג להחלפת המכשיר נמסר לי שיגיעו למחרת וכן כך הגיעו והחליפו לי מכשיר ומטען השליח עדיין לא הספיק להתניע את הקטנוע ואני קיבלתי שיחה בטלפון החדש לתדהמתי האדם מעבר לקו לא שמע אותי וכן גם המטען לא היה תואם למכשיר רצתי לשליח והשליח היה בעצמו בתדהמה, המכשיר והמטען הוחזר לשליח ונמסר לי שבין השעות 7.30 ל- 8.30 יגיע אליי שליח עם טלפון ומטען טלפון הגיע אבל מטען לא הגיע נמסר שלמחרת יהיה לי מטען חדש המטען התקבל שוב אבל לא תואם למכשיר וכרגע אני נמצאת עם המכשיר החדש שהוא גם כן לא תקין ללא מטען אני לא מאמינה שקיים זילזול מעבר לזה בלקוחה, נזקי המכשיר 1.לא שומעים את האדם מעבר לקו 2. השיחות מתנתקות 3. מתקשרים ונזרקים ישירות לתא הקולי ללא שהטלפון מצלצל 4. המסך של הטלפון מתכבה 5. בשיחה ממתינה לא אפשרי לענות ואם אני מנסה לענות הטלפון מרוטט ואם אני לא מכבה הוא ממשיך וקיים עוד הרבה נזקים במכשיר הטלפון לא מגיע יחס כזה ללקוחה שהחא בחברתכם 7 שנים ונוסף לכל זה אין בעיות מבחינת התשלום ואני לקוחה מאוד מאוד בסדר בשביל זילזול כזה

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אספו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה