פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ושדרוג מכשיר ללא אישור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.12.2005 פנה בעלי לסניף שירות של ORANGE על מנת להחליף את מכשיר הפלאפון שברשותו מדגם 3100 במכשיר אחר בגלל תקלות חוזרות ונשנות.
נציגת השירות התקשרה אליי אך לא ביקשה ממני שום אישור לביצוע העיסקה כיוון שהיא אמרה שיש לה תקלה והיא תיכך תחזור אליי אך לא חזר כלל.למרות זאת
המכשיר הוחלף לדגם 655 לאחר תוספת תשלום.
לאחר שבעלי הגיע הביתה הסתבר לי שעלות המכשיר שהוחלף היא נמוכה בהרבה מהמכשיר שהחזיר דבר שהוא לא ידע ולא הוסבר לה בנקודה.
לבעלי אין ייפוי כח הניתן על ידי כיוון שידוע לי שהוא לא בקיא בבדיקת פרטים קטנים ולכן אני זו שמטפלת בעניינים מסוג זה.
איני מבינה כיצד שידרגו לו את המכשיר בלי אישור שלי או ייפוי כח שלי ומדוע הוא בכלל שילם יותר עבור מכשיר שהוא זול יותר?
ביום ראשון ה 11.12 פנה בעלי שוב לסניף לבירור העניין אך נדחה בזלזול רב ע"י מנהל הסניף בטענה שאינו מעוניין לטפל בבעייה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על השדרוג וקבלת מכשירחדש מדגם קודם(3100) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה