פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחירים סדרתית מעל המסוכם ושירות לקוחות גרוע ביותר נושא התלונה:
זילברבוש אשר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתחיל מההתחלה:
1.לפני כתשעה חודשים עברתי מחברת פלאפון לחברת אורנג' אחרי שביצעתי סקר מחירים ושירות לקוחות.
2.רכשתי 2 מכשירי דור 3 מתוצרת LG בעלות 79 ש"ח ל36 חודשים (2844 ש"ח)לשניהם ובהתאם לתוכנית התעריפים שהציעה חברת אורנג' בזמנו.
3.הבעייה הראשונה התחילה עם סדרת תקלות חוזרות ונשנות של המכשירים במשך חודשים הסתובבתי עם מכשירים לקויים שאגב לאחר תקופה פורסמה בעיתונות הודעה בדבר תקלה סדרתית במכשירים אלו,רק לאחר תחנונים רבים ואיומים חוזרים הואילה אורנג' להחליף את המכשירים לא לפני שגבתה ממני תשלום נוסף עבור החלפת המכשירים 20 ש"ח ל36 חודשים(720 ש"ח נוספים).
4.באופן קבוע ושיטתי בכל חשבונית שהומצאה על ידי אורנג' בתשעת החודשים האחרונים ישנם חיובים מעל המוסכם בסכום עשרות שקלים בממוצע בכל חשבונית וסך הכל בתקופה המדוברת בסך מאות שקלים.
5.בכל פעם שניסיתי לברר את החיובים המיותרים נתקלתי בשורה של נותני שירות גרוע הן במוקד הטלפוני והן במוקדי השירות בצומת בילו במיוחד ואף בכפר סבא,תהליך החקירה בחשבונית מתסכל ומטעה במכוון,בכל חודש היו טעויות בחישוב בסעיפים שונים להגדלת הבלבול.
6.ברצוני להדגיש כי עבור כל הטעויות והחיובים המוגזמים שהצלחתי לפענח בחשבוניות "המשוכללות" הללו קיבלתי זיכויים כספיים בגובה הטעויות (כפי שאמרתי מה שהסתכם מאות שקלים בתקופה המדוברת)ואף פיצוי בצורת דקות שיחה אל בני המשפחה.
7.אינני מצליח להבין איך מחברה גדולה ומכובדת כמו אורנג' הצלחתי לקבל שירות גרוע כל כך.
8.כיום אני כבול בחברה מכיוון שאין בכוונתי לוותר עבור אלפי השקלים ששילמתי עבור המכשירים החדשים(ואני בטוח שבאורנג' יודעים זאת ולכן מרשים לעצמם לזלזל בלקוחות).
9.חברת אורנג' צריכה להפנים להפיק לקחים מכיוון שכוח תרבות הצריכה של הלקוחות מתעצם מיום ליום ואם ברצונם לשרוד עליהם לבצע את המוטל עליהם וזה לספק את השירות העלוב אותו הם טורחיםלפרסם בכל כלי תקשורת.
10.לסיום גם אם אני משלם את המחיר וכבול בחברה אני מפצה על כך בהפצה אדירה על השירות "האכותי של חברת אורנג'.
11.הכל למען יראו וייראו.
12.תודה לאתר תלונה שעוזר ללקוחות מתוסכלים לפרוק את עולם ובכך עוזר לשפר תרבות הצריכה בארץ.
בדיקה לצורך תביעה ייצוגית כנגד אורנג'+פרסום השירות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר זילברבוש על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה