פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היה מלאי בכלל? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עוגמת נפש ? עצבים? איך שלא תרצו לקרוא לזה, אבל המבצע החדש של אוראנ'ג מכניס את כולם בכיס הקטן.
נוקיה ב5 שקל לחודש בישרה המודעה מעל דפי העיתון השבת, המבצע עד דצמבר (או עד גמר המלאי).
אתה מחכה ליום ראשון בקוצר רוח, נוסע מהבקעה לירושלים , מתקשר בסביבות 4 בצהריים ל*054
כדי לברר עד איזה שעה מוקדי השרות פתוחים ונתקל בתגובה הלקונית,
"מצטערים, אזל מהמלאי," "תוך יום?" אני שואל, "לא," עונה הנציג חסר הסבלנות שמהעבר השני,
"זה התחיל ביום שישי," "היה כתוב עד סוף דצמבר!" "כן, אבל לא שיערנו צפי לכל כך הרבה רוכשים."

אוקיי, אני שולח מכתב נזעם לשרות לקוחות, אל כך שבגלל המבצע הטיפשי שהכינוי "אזל מהמלאי" ראוי לשמו,
הגעתי לי-ם במיוחד, נציגה נחמדה מתקשרת אלי ביום רביעי בערב, מתנצלת ומציעה מכשיר אחר, LG דור שלישי, ב324 שקל.
"אותו יש במלאי?" אני שואל , לא שוכח את העבר, "היום אני יודעת שהיה במלאי, תתקשר מחר על הבוקר, כשמרכזי
השרות יפתחו ותברר, אני אציין פה אפילו שישמרו לך מכשיר."
קיבלתי מספר פניה וממש בקוצר רוח אני ממתין לתשע בבוקר, סוף סוף יהיה לי מכשיר, איזה כיף!
השעה המיוחלת הגיעה, אני מתקשר, "רק תגידי בבקשה שיש עדיין את הLG , מתחנן אני בדמעות לטלפנית,
"מצטערת אזל מהמלאי!"
"ממתי?", אני שואל , משהו לא הריח לי טוב, אולי הדגים משבת?
"מיום שני בבוקר, כבר אזלו המכשירים האלו מכל מרכזי השרות!"
"אז איך אתמול הנציגה אמרה לי שעד ליום רביעי היה את המכשיר?"
"???"
כמה מכשירים באמת היו שם למכירה, לאוראנ'ג פיתרונים, או שהתשובה היא פשוטה.
???????
תחדשו את המלאי לאלתר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה