פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה ושרות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שני טיפולים כושלים בסניף ר"ג נאלצתי להמתין לאחר החגים לתיקון המכשיר
בסניף הסינרמה המנתי חצי שעה ואז נאמר לי להמתין עוד 45 דקות לתיקון,בקשתי את מנהל הסניף ואז קבלתי מכשיר חלופי. האם זה השרות היעיל והטוב שאני זכאי
לו בתור לקוח?!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר לנדסמן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה