פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חד צדדי של שירות הצלצול הכפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני גר בהר חומה בירושלים
מזה כחצי שנה אין קליטה לאורנג בביתי ובשכונת הר חומה בירושלים
עד היום קיבלתי את שירות הצלצול הכפול וכן הטבות שונות על מנת לפצות אותי על העדר הקליטה.
כעת קיבלתי מכתב שאורנג מבטלת את השירות, באופן חד צדדי ותוך שבועיים !!
התחליף שהם מציעים הוא שירות שיעלה לי כסף רב, וכן יפגע ביכולת שלי לקבל שיחות באופן נורמלי
כספי סוג הנזק :
אני דורש מהם שלא לבטל את שירות הצלצול הכפול ולסדר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר הסל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה