פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גלישה בשילוב טעויות למשך 3 שעות שווה 2914 ש"ח!!! נושא התלונה:
ארשיד היתם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שינוי הגדרות גלישה במכשיר גרם לי משינוי התשלום עבור הגלישה מ 0 ש"ח ל 2914 ש"ח!!!

כדי להימנע מהבעייה הזאת שאלתי את החברה לפתרון לפני שנתקלתי בה,ענו לי שאין פתרון, למרות שקיים וידעתי מחבר רק אחרי הקטע ואחרי שסיפרתי לו, והוא למחוק את נקודת הגישה שבתשלום ולהשאיר את זאת שבחינם, ואז המכשיר לא יכול לגשת לאינטנט שעולה כל כך המון כסף, אני חייב לציין שמשך הגלישה היה 3 שעות בלבד, ונפחה הוא 317MB, וזה שווה ל 2914 ש"ח, וגם חשוב לציין שקיימת חבילת גלישה של

השירות ששומש בו בטעות שנותנן 500MB תמורת 200 ש"ח, ז"א כלכלית החברה תרוויח ובגדול אם אני אשלם לה רק 200 ש"ח, בהתייחסות למקרה כטעות שלהם, בחלקה הגדול וטעות של המכשיר שיכול ומסוגל לשנות ת' הגדרות באופן לא תקין!

הציעה לי נציגה 10% הנחה, ופריסה ל 6 תשלומים, סירבתי כי זאת הנחה לאדם שתרם לחברה ולא הטעו אותו, פנתה אלי אחראית צוות, אמרה אני אציע 20% (כאילו בשוק אפור, ככל שלוחצים מקבלים יותר הנחה)... גם סירבתי, כי אם השלימה עם הטעות, לא אמורה לחייב אותי, ולא לגרום לי לחשוב ש 20% טוב מכלום...

*סתירה במענה:
נציגה ראשונה: "פשוט, השתמשת תשלם, אין דבר כזה בטעות, כי בסוף אתה השתמשת בשירות ואתה תשלם עבור זה, ואני לא רואה שום סיבה לזכות אותך", הציעה 10%
נציג אחרי יום: "אני רואה שהבעייה בטיפול, אך אתה חייב לנוח להיות בטוח שאורנג' לא תנצל לקוח בטעות תמימה ותבוא לקרתך עד הסוף, אתה יכול לישון בשקט ובשלווה", שאלתי אותו על המחשות ענה: "איני יכול, אך סמוך ואל תפחד, תהיה מבסוט מההצעה"
מנהלת: "זה כמו לחייג מחו"ל ולבוא להגיד אוי טעיתי או לא הייתה לי חבילה אוליי תתיחסי לעניין כאילו הייתה חבילה זה לא הולך אצלנו, כל אחד יבוא ויגיד את זה, זה לא הולך" למרות שהעניין הוא טעות גם שלהם גם של המכשיר ואוליי שלי. הציעה 20%, לא 19% ולא 21%, כי בסוף זו החלטה של אדם ולא של מכונה!!

מאוד חשוב לי לציין כי לאורך היותי כלקוח באורנג', סבלתי מגלים מתמשכים של בעיות וטעיות הן בחשבוניות, והן בשירותים מענה וזיכויים, פשוט מכל 3-4 פעולות לפחות שניים לא תקינים! תמיד היכרתי בטעות, זיכו אותי במה שהגיע לא יותר, ואני רק ספגתי והשלמתי וכמובן תרמתי מזמני ומנפשי!

מס' פנייה באורנג': 105136829
לא לשכוח ת' לחץ הנפשי ואת בזבוז הזמן הלא מתואר סוג הנזק :
לשלם עבור חבילת גלישה כהתייחסות למקרה כטעות ז"א 20 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ארשיד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה