פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח וגביית תשלום גבוהה מן הנדרש בצורה עקבית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח חברת אורנג' מעל 5 וחצי שנים ובשנה אחרונה חברת אורנג' גובה בחשבוניות סכומי כסף גבוהים ממה שאני אמור לשלם.
הם טוענים שיש להם פירוט שיחות אשר מפורט בהם הכל.
ואני אחרי מעקב של חצי שנה " תפסתי " אותם על שקרים בכך שאם אני מוצא טעויות הם טוענים שזה טעות במערכת ואם אני לא שם לב דהיינו הם הרוויחו ( מי יודע לכמה לקוחות הם עושים זאת סביר להניח שהם מרוויחים סכומי עתק רק מהגנבה הספציפית הזאת ) חברות הסלולר מתנהגות " כאלוהים " שבכל סיטואצייה שלא תיבצר הן תמיד יצאו צחות כשלג.
בושה לחברה שמרוויחה מילארדים עוד גונבת בדרכים עקיפות של מרמה ושקרים.
אגב ההיסטוריה של עוגמות הנפש גניבות וזיכויים בחברת אורנג' מתועדת גם במחשב החברה - להוכחות נוספות וחשובות
אני יודע שאם אתם לא תטפלו בזה אעביר זאת לגורם בכיר יותר בתקשורת
המשך יום נעים ותודה
עוגמת נפש של מספר חודשים רב סוג הנזק :
זיכויי כספי מיידי + הודעה לכלל הלקוחות הסלולרי של פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שרון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה