פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף על משחקי הימורים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
9/1/06
לכבוד אתר תלונה!
הנדון: חברת פרטנר אורנג.
הסיפור שלי מתחיל לפני כ 4 חודשים קבלתי את החשבונית של הפלאפון כמו כל חודש, אבל הסכום היה שונה מכל חודש ( בסכום משמעותי) ממוצע בחודש אני מקבל 200 ש"ח, באותו חודש קבלתי 660 ש"ח. אני הייתי בהלם! אני מסתכל בחשבונית אני רואה שחויבתי על משחקי הימורים 420 ש"ח,כמובן שבחיים שלי לא שיחקתי. אז התקשרתי לאורנג ודברתי עם אחת הנציגות, והיא אמרה לי שזה לא יכול להיות שלא שיחקתי, והיא נתנה לי שעה ותאריך מדויקת שלטענתם שיחקתי.
חשוב לציין שבתאריך שהם נתנו לי שלחו הודעות מהמספר שלי לבחורה שאני לא מכיר (אני נשוי) והיא שלחה לי הודעה ושאלה למה אני שולחת הודעה מהמספר הזה (היא חשבה שאני חברה שלה)? ובסוף היא הסבירה לי שחברה שלה שלחה לה את זה דרך האינטרנט (יש לי את הודעות שמורות במכשיר).
מה שאומר שחדרו לי למספר שלי ושיחקו ושלחו הודעות על חשבוני! אחרי ויכוח מתמשך הוחלט שאחת המנהלות ידברו איתי. עוד דבר שחשוב לציין שאני אמרתי להם שמיד יבטלו לי את האפשרות לשחק במשחקי הימורים, והם ביטלו.
אחת המנהלות חזרה אלי (באיחור קצת גדול, זה לא מה שמפריע לי עכשיו) והתחילה להתווכח ולא הסכימה להאמין לי שלא שיחקתי כי לטענתם יש להם שעה מדויקת ששיחקתי, רק אחרי שאני הסברתי לה באמת שלא שיחקתי, היא הסכמה לתת לי זיכוי על 100 ש"ח פלוס 30 דקות במשך חצי שנה.
לפני כחודש היה לחבר שלי אותו סיפור רק על סכום של 120 שקל, ובאותו יום הם התקשרו אליו בחזרה וזיכו אותו. אני ראיתי שזה כך אמרתי לעצמי שאולי סוף סוף הם גילו את הטעות שלהם ואולי הם יזכו אותי על הכל. התקשרתי לאורנג ואמרתי להם שאני מרגיש שניצלו אותי בזה שהם נתנו לי רק חצי ולא את כל הסכום, והם טוענים שכל אחד זה מקרה שונה, כאשר אני יודע בוודאות שזה אותו סיפור ואותם משחקים, הנציגה אמרה לי שאחת המנהלות תחזור אלי, והיא חזרה אלי, ועוד פעם התווכחנו על כל המשחקים האלה, והיא אומרת לי שבחודש הבא עומד לרדת לי עוד 120 ש"ח על משחקי הימורים, והיא אמרה שאין לי מה לדאוג וחודש הבא יזכו אותי. שאלתי אותה איך זה יכול להיות שאני מנותק מהמשחקים האלו ואתם מחייבים אותי? כמובן שתשובה לא הייתה להם! רק התחמקות שזה תקלה. באותה שיחה היא נתנה עוד זיכוי על המשחקים הראשונים, על סך 100 שקל (ואחרי תחנונים) עוד 30 דקות למשך שלושה חודשים, והיא אמרה לי שאין לי סיכוי לקבל עוד זיכויים על זה ושאני לא אנסה לבקש. לאחרונה לעוד חבר שלי קרה את החיובים האלה והוא התלונן אצלכם באתר, ובזכותכם הם ביטלו את המשחקים האלה, והם עשו אותם על נקודות במקום כסף. אני התקשרתי אליהם בשבוע האחרון אחרי שהם ביטלו את המשחקים, ושאלתי אותם, למה הם ביטלו את המשחקים? והנציגה אומרת לי שקרו הרבה בעיות שאנשים חויבו סתם... אז לכן הם ביטלו את זה, אז אמרתי לה אם היה בזה בעיות אז למה שלא תזכו אותי על הכל, גם אצלי לי היה את הבעיה הזאת! כמובן שהיה עוד התחמקות וטוענים שלא רק בגלל זה הם ביטלו, בגלל שהיו ילדים ששיחקו על חשבון ההורים שלהם, אז אמרתי לה שאם זה הסיבה, הם היו יכולים לנתק להורים של הילדים האלו את המשחקים, מבחינה כספית זה לא שווה להם בשביל כזאת סיבה.
אני שואל את עצמי זה חברה שמכבדת את עצמה? חברה שבאה לקראת הלקוחות שלה? חברה שמאפשרת לפרוץ אחד לשני ולשחק על חשבונו? ולא להודות שיש תקלות. נכון שהם ביטלו את זה, לפחות שיזכו אותי מה שמגיע לי. וזה חוצפה להגיד לי שאין לי רשות יותר לבקש על זה זיכוי.

נ.ב. עזרתכם חשובה לי מאוד.
כספי. עוגמת נפש סוג הנזק :
אני חושב שמגיע לי את כל מה שחויבתי פלוס פיצוי על ע פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עטייה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה