|
|
|
|
|
|
חוסר ידיעה של טכנאים במכשרים |
נושא התלונה: |
גבסו אלירן |
שם/כינוי: |
יום שני 19 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום.עקב תקלה במכשיר ולאור פניה אל שרות טכני בנושא צג המכשיר ,ולאחר בירור מעמיק של למעלה משעה ,וללא פיתרון.על כך במקביל פניתי לשרות טכנאי של סלקום ,ושם קיבלתי את הפיתרון ,בצורה מיקצועית ויעילה וללא המתנה של למעלה משעה.כמה חבל שחברה כזאת לא מחזיקים אנשים מיקצועים,
|
הרגשה של עלבון מהחברה |
סוג הנזק : |
להשקיע בעובדים יותר אינפורמציה לגבי מכשרים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גבסו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|