פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לגלוג וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
סבן נטלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מחזיקה במכשיר ששידרגתי לפני כשנה... לאחר התרוצצויות מרובות בשל איכותו הגרועה(אבל ממש ממש גרועה) והיחס המחפיר שקיבלתי במרכז השירות (לא היה להם טלפון להחליף לי משום שהורידו את המכשיר מהמדפים [מעניין למה?!] אז נאמר לי שתיקנו אותו ושלחו אותי הבייתה אך הם בעצם לא תיקנו דבר) הדבר היחיד שהיו מוכנים לעשות למעני לקוחה ותיקה המחזיקה ב 7 מכשירים שבעבר הייתה משלמת כ 2000 שקל חשבון למכשיר אחד (שאם המצב היה כזה כעת אני בטוחה שהייתי מקבלת יחס נחמד יותר) הוא לתת לי מכשיר אחר ישן יותר.....תתעוררווווווו למה שידרגתי בדיוק?!..ולא משנה שהמכשיר גרוע הם חיפשו להיפטר מהמכשירים האלה כמה שיותר מהר וכשרכשתי אותו נאמר לנו שזה מכשיר מצויין וחדש...אך כמה פעמים שלא בכוונה אמרו לי נציגי אורנג' שזה זבל של מכשיר במילים אלה או אחרות...
במילה אחתתת בושה!
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת סבן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה