פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות וזילות בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
"שדרגתי " מכשירי ב-19 באוקטובר 2005 לדור 3.
הדבר בוצע עם מנהלת סניף נתניה שמה = עמנואל.
הייתי במקום מס' פעמים ובדקתי את תנאי ההצטרפות.
יש לי חבילת יעדים מוזלים שהוצעה לי על ידי אורנג' לפני זמן רב, בה אני זכאית ל-2 יעדים ב-50% הנחה לסלקום,עליה שילמתי כ-24 ₪ בחודש. כאמור הדבר הוצע לי מזמן , וללא הגבלת זמן.
בעת השדרוג ביקשתי לדעת האם אוכל לעבור לדור ה-3 ועדיין להישאר עם היעדים המוזלים + חבילת ה- 400 דקות שישנה לי. מאחר ואני למודת אכזבות בשל תקלות עבר עם אורנג' התעכבתי על נושאים אלו .נאמר לי ע"י עמנואל לא אחת כי כך הדבר והיא לא נוגעת בשתי ההטבות הללו וכי התוספת שתהיה היא של 19.90 ₪ בגין הדור השלישי.!!!!!!!!!

להפתעתי הרבה קיבלתי ח-ן עם תשלום קבוע מנופח (32.62 ₪ במקום 19.90 עבור תוכנית תעריפים + 30 ₪ במקום 24 ₪ עבור היעדים המוזלים ) פניתי למוקד אורנג' ע"מ להבין ,
א. מה פשר החיוב הגבוה?
ב. מדוע עלה התשלום עבור היעדים המוזלים ללא הודעה מוקדמת?
שוחחתי עם מעיין שלדבריה היא מנהלת במוקד.:
שחלק מטענותיה היו תמוהות בעיני, היא התעקשה לחזור על כך שיצאו כבר 3 חשבונות ולא הגבתי, בעוד שלמעשה, יצאו 2 חשבוניות, אף כי העניין לא רלוונטי לתלונתי. שאלתיה אם פנייתי היתה לאחר שבועיים האם הייתה משנה משהו? אמרה שלא. !!
2. לדבריה התשלום הקבוע הוא 38 ₪ ולא 19.9 כפי שאני טוענת, עובדה שחתמתי על כך
א. חתמתי על הרבה אותיות קטנות לאחר שאמרו לי כי זו החבילה!
ב. במסמך לא מופיעים התעריפים אלא שם התוכנית .
3. לדבריה אני זכאית במסגרת החבילה ל-100 דקות חינם בערב או בסופ"ש,
א. זו הפעם הראשונה שאני שומעת על כך ולראיה וכך גם לדבריה, לא השתמשתי בהטבה זו , מאחר ולא נאמר לי כי הצטרפתי למסגרת החבילה הזו!!
4. אם לא די בכך,היום היא מודיעה לי שאני לא זכאית להטבה של היעדים המוזלים שקיימת אצלי זמן רב , וכי נהניתי ממנה הרבה זמן שלא בצדק, וכי היא מבטלת את ההטבה. ו"היא בדקה את זה טוב טוב" לא כמו האחרים, היא מתנצלת שלא אמרו לי אבל מאחר ופניתי היא מבטלת אותה.
תרגום = התלוננתי על דבר אחד, ולא די שלא נעניתי, אלא נענשתי בהורדת הטבות נוספות.
ביקשתי את תגובתה בכתב, זו אמרה שהם לא עונים בכתב וכי היא צריכה לבדוק זאת מבחינה משפטית!??

לו הייתה נאמרת לי האמת בעת השדרוג, לא הייתי עוברת לדור ה-3. !!!
באיזו זכות מעלים תעריפים ללא יידוע הלקוח?
באיזו זכות משנים חבילות ללא אישור הלקוח?
אינני מעוניינת ב"טובות" של אורנג', או ש"יבואו לקראתי", אסתפק בכך שיעמדו במה שהובטח.!
לא יתכן כי אורנג' "תלכוד" לקוחות בדרך אין חזור ע"י התחייבות לשלוש שנים ומאותו רגע יעשה בחשבונם ככל העולה על רוחם!
לאחר מסכת של תקריות , אורנג' הרוויחו שגרירה שלילית לשרות שלכם, הפעם ביושר.
החבילה תוחזר להיות כפי שהובטח ,או לחלופין ביטול המ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת דהרי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה