פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונישנות בשני המכשירים המשפחתיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
קניון וולפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון הגעתי לסניף אורנג' בוולפסון כ-8 פעמים והכל בגלל אותה תקלה אשר חוזרת על עצמה יש לציין כי לא רק במכשיר אחד אלא בשני המכשירים.
מכשיר אחת כל הזמן לא זמין וגם אי אפשר לחייג ממנו כי הוא מנתק שיחות ובשני הרמקול מקולקל אני שומעת את הצד השני אך הם לא שומעים אותי.
בכל פעם אמרו לי שהחליפו את כל הפנים של המכשיר אך אחרי יום לא יותר התקלה חוזרת. בפעם האחרונה ראש המעבדה טיפל בתקלה ועדיין כלום.
זה ממש חוצפה שאני צריכה לצאת מעבודה בשביל לשבת שעות על גבי שעות באורנג', הם אמורים לשרת אותי ולא אני אותם.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת גופמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה