פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונשנות במכשיר סלולרי שברשותי נושא התלונה:
מרדר עידו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח אורנג' מס' שנים , ב08/2004 שדרגתי את מכשיר הפלאפון שברשותי למכשיר מסוג נוקיה דגם 6100 , בתחילה עברה עליי שנה כמעט ללא בעיות מיוחדות לאחר 11 חודשים התחילו הבעיות, נכנסתי למוקד השירות על בעיה יצאתי עם בעיה אחרת , חדשה , החליפו לי מכשיר בחדש בתום 5 חודשים חזרתי שוב למרכז שירות שוב עם תקלה , שוב "סידרו את המכשיר" האמת לא ידעתץי אם סידרו את המכשיר או אותי, לא הספקתי לצאת ממרכז השירות והסתבר לי כי הבעיה שבגללה באתי לא תוקנה.
הוחלף שוב מכשיר, לאחרונה החלה לי בעיה חדשה במכשיר, בעיות קליטה, במקומות בהם היתה קליטה אין לי קליטה במכשיר שלי אבל במכשיר זהה לחלוטין שברשותי יש קליטה ואפשר לדבר ללא כל בעיות.
עליי לציין כי איני מלין אך ורק על בעית התיקון ללא תיקון שעושים בחברת אורנג, אני מאוד ממורמר על זמן ההמתנה על מנת לתקן מכשיר, זמן ההמתנה הממוצע נע בין שעה לשעה וחצי במקרה הטוב , וזאת אינה בדיחה בפעם האחרונה זה היה בסניף וולפסון ובפעם שלפני כן זה היה בסניף יד אליהו בת"א.
דבר נוסף , מאחר ואף פעם לא יצאתי עם מכשיר תקין , ואני תושב מודיעין , כל הגעה למרכז שירות כרוכה בנסיעה כאשר הקצרה ביותר הינה בת 30 ד' שלא לדבר על חניה . וחזרה לנושא העיקרי , נמאס לי באמת לחזור בכל פעם ולפגוש את הנציגים של מרכז השירות ונמאס להמתין כל כך הרבה זמן בשעת ההגעה למרכז שירות.
יש בכל הנושא הזה זלזול מופגן בצרכן , גם בטיב התיקון וגם בהמתנה הארוכה לתיקון ולקבלת מכשיר מתיקון.
בזבוז של זמן וזילזול בלקוח סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מרדר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה