פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בנושא חשבוניות חודשיות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם לאחר פניות רבות למחלקת השירות של אורנג'.
לצערי הרב, מדי חודש בחודשו, כאשר אני מקבלת את החשבונית החודשית
אני מגלה כי נעשו לי טעויות בחשבונית ואני מחויבת מעבר למה שאני אמורה.
בכל חודש קיימת טעות אחרת, בכל חודש אני מקבלת זיכויים של 100 ₪ ויותר.
(הפניות והזיכויים נמצאים במערכת של אורנג'). בכל חודש, כאשר אני עושה את ה"שיחה הקבועה", אני משוחחת עם יותר מנציג אחד
וכמובן שבסופה של שיחה מובטח לי שיחזור אליי מנהל תוך 48 שעות.
מנהל חוזר אליי, משוחח עימי שעה שלמה, חלקה נעימה וחלקה צורמת ובכל חודש
כ-רוטינה קבועה, אני מקבלת את הזיכוי המגיע לי.
(לאחרונה אפילו גיליתי שהזיכוי נעשה לחשבון הבנק ולאחר מכן מחויב שוב בחשבונית ומזוכה פעם נוספת, משהו שמעלה תהיות, האם זה שוב כדי לבלבל את הלקוח?).
מיום בו הפכתי להיות לקוחה של אורנג', אני חייבת לבדוק את החשבונית בצורה מדוקדקת (וזאת עוד לפני שאני מבינה בתעריפים שם אני בטוחה שגם אתקל בטעויות).
לצערי, אלה אינם יחסים תקינים בין חברה המכבדת את עצמה ולקוח שלה.
אין בי אמון כלפי אורנג' ובכל חודש אני מרגישה מרומה מחדש.
השיחות החודשיות גורמות לי לעוגמת נפש!! איני אמורה לבצע שיחה מדי חודש בחודשו כדי לקבל זיכוי אלא מלכתחילה, לקבל חשבונית מדויקת ונכונה. ידוע לי כי טעויות עלולות לקרות ויש סטייה מדי פעם בחשבוניות אך כאשר הדבר מתרחש כדרך קבע, הדבר מעלה בי תהיות אם אלה אינן טעויות יזומות ומה קורה ללקוחות אשר לא מייחסים חשיבות לחשבונית הגבוהה ממה שבפועל אמורים לקבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התחייבות החברה שלא יקרו טעויות נוספות- והיה ויקרו, בכל פעם אני רוצה פיצוי!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה