פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמר חשבון עם חברת אורנ'ג נושא התלונה:
דיאמנט משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
באוגוס החלטתי לעזוב את חברת אורנג לאחר תלונות חוזרות ונישנות בנושא התשלום שבאחד הקווים שבבעלותי (היו לי 2 קוים זהים מבחינת התכנית) התשלום הנגבה הוא בגין תכנית שגויה ולכן שילמתי על סמס בחריגה גדולה. לאחר מספר רב של תלונות (ןהרבה צעקות) החליטו באורנג לבדוק את הנושא ולבסוף להחזיר לי סכום כסף שאין לי איך לבדוק את נכונותו ומכיון שאני כבר לא מאמין להם לכלום אז גם במקרה זה אני לא מאמין שאכן זה הסכום.
החלטתי להתנתק מה ולנייד את המספרים למפעיל אחר.
עכשיו כשאני רוצה לגמור חשבון אני ממש לא יכל. בידי יש שני מכתבים מחברת אורנג כלהלן:
מכתב אחד מתאריך01/11/2011 שבו החברה מודיעה לי שהסכום אותו אני חייב להם הוא 353.67 שח
מכתב שני - מתאריך 13/11/2011 שבו החברה מודיעה לי שהסכום אותו אני חייב הוא 658.02
בין לבין בתאריך 16/11/2011 דיברתי עם מוקדנית בשם ילנה, רציתי לשלם אבל היא דרשה סכום אחר לגמרי שגם אותו הסכמתי לשלם אך בתנאי שאקבל מכתב מהחברה שבזאת סיימתי את חובותי לחברה - הבטיחו אך לא מקיימים.
היום התקשרתי פעם נוספת במטרה לסגור חשבוןת מספר הפניה 337022417, הסכמתי לשלם ואף שילמתי סכום של 797 שח שכלל:
1) 353 עבור חודש אוגוסט
2) 168 עבור מכשירים בלבד (2 iphone) לחודש ספטמבר
3) 276 עבור מכשירים ודמי יציאה מהתכנית
כך שלי ברור שכל מה שנותר זה מכשירים בלבד, אך למרבה הפתעתי התקשרו אלי היום מאורנג שהחוב שלי הוא 1500 שח
אני ממיואש - כל יום או כל שיחה איתם החוב שלי רק עולה, אין לי דרך איך לסיים איתם את הפרשה - אנא הצילו!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה