פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל מצד נציגת שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקרתי היום בנקודת שירות בקניון חיפה בכדי לאסוף את המכשיר שלי ששלחתי לתיקון ונתקלתי ביחס מזלזל מצד נציגת שירות ששמה מעיין היא הרימה עלי את הקול הזכירה בפני מספר פעמים שהיא לא עובדת אצלי וגירשה אותי מנקודת השירות בטענה שאני מפריעה לה כי ביקשתי שתתקין לי גיפיאס ותעביר לי את אנשי הקשר למכשיר שלי.
ואני נשארתי בלי גיפיאס ורק עם חלק מאנשי הקשר שלי ושהתקשרתי לנקודת שירות להבין איך יכול לקרות דבר כזה הם התנערו מאחריות בטענה שבקניון חיפה זה זכיין ולא נקודת שירות. ואם זה באמת ככה אני לא מבינה מדוע שלחו אותי לשם אם הם לא מוכנים לעזור בדברים בסיסיים כאלה.
ושהם שמעו את מה שקרה אמרו שהם מתנצלים ושם מוכנים לפצות אותי ב30 דקות לחודש פיצוי מגוחך בשבילי אחרי שרואים איזה חבילה יש לי (1700 דקות שיחה) שאפילו חצי לא מנוצל. פיצוי שלא ניראה לי הולם אחרי השפלה שאני עברתי.
אני יצאתי משם בוכה פגועה מושפלת ובהגרוע מכל הוא שחשבתי שאני יתקשר לנציגי השירות של אורנג והם יעזור לי הם פשוט מאוד התנערו מאחריות ואמרו שהם מצטערים אבחל הם לא יכולים לעזור לי ושביקשתי שהציגה תתקשר להתנצל בפני אמרו שזה בלתי אפשרי. ועכשיו אני בהרגשה של פחד לחזור לנקודת השירות בחלילה אני לא יתקל ביחס כזה שוב
עלבון השפלה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה