פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה שלא נענתה נושא התלונה:
איפרגן שירן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי שירן. בחודש יוני 2011 ניגשתי למוקד השירות של אורנג' בוולפסון,על מנת לבצע עסקה שהוצעה לי במוקד המכירות הטלפוני עבור מכשיר אייפון 4 (הגעתי עם מספר עסקה). במוקד השירות שבוולפסון קיבלתי שירות מנציג ששמו מחמוד. הנציג הציע לי בנוסף למכשיר, לקבל מחשב נייד של אסוס בהחזר מלא - חיוב של 68 שקלים והחזר של 68 שקלים כל חודש, וכמו כן הוא ציין שהגלישה באינטרנט היא ללא הגבלה, ואין אני מחויבת עליה בתשלום. מאחר ורציתי לוודא את נכונות הפרטים, חזרתי ושאלתי אותו מספר פעמים אם הוא בטוח לגבי פרטי העסקה, והוא השיב שאכן זו העסקה. לאחר מספר ימים התקשרתי למוקד שירות הלקוחות בכדי לשאול שאלה לגבי העסקה שביצעתי, כשהנציגה חזרה איתי על פרטי ההתחייבות שלי, הופתעתי מאוד לגלות שאני מחויבת לשלם על חבילת הגלישה למחשב הנייד 129 שקלים כל חודש, וכי החיוב על המחשב עצמו הוא 68 שקלים, אך ההחזר הוא על סך 58 שקלים ולא 68 שקלים (מלא) כפי שמחמוד הנציג בוולפסון אמר לי. כמובן שהתרעמתי על סילוף הדברים שאינני יודעת אם נעשו בכוונה תחילה או כתוצאה מתוך טעות אנוש. ביקשתי לדבר עם המנהל של המוקד הטלפוני, אך לא נעניתי, אלו אמרו לי לגשת שוב אל מרכז השירות ועשיתי זאת. במרכז השירות דיברתי עם המנהל, וזה הבטיח לי שיבדוק את העניין ויחזור אליי עם תשובה בתוך 24 שעות. אך כפי שנראה החברה מפזרת הבטחות לכל עבר מבלי לקיים אותן. כמובן שחזרתי והתקשרתי למוקד השירות ונעניתי בחוסר יחס ובאטימות. מאז עברו חמישה חודשים ולא יצרו איתי קשר מהחברה כלל.
יש לציין שאני סטודנטית שאין ביכולתה לשלם סכום רב כל כך כל חודש, ואם הייתי יודעת על הפרטים האמיתיים של העסקה, לא הייתי מסכימה לה כלל. מעבר לפגיעה הכספית שנגרמה לי, נגרמה לי גם עוגמת נפש גדולה שנובעת מהאדישות של החברה, שזו יודעת לרדוף אחר לקוחותיה הפוטנציאליים, על מנת לקחת את כספם אך משהעסקה נעשתה אין עם מי לדבר. יש לציין שהתחלתי בתהליך מול עורך דין על מנת לתבוע את שמגיע לי, עם זאת, אני מקווה שתואילו לענות לי הפעם, בכדי שנפתור את העניין בדרך אחרת ותפצו אותי כנדרש.
בכבוד רב , שירן איפרגן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצויים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה