פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יושר וטיפול לא מוסרי כלפי לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שוחחתי ארוכות עם נציג פניות הציבור מטעמכם אשר הסביר לי מדוע אנחנו משלמים סכומי עתק עבור ביטול עיסקה, מיד לאחר מכן התייעצתי עם עורך דין שמטפל בהגנת הצרכן.

נדהמתי לגלות כי קיים חוק אשר מאשר ביטול עיסקה תוך 14 ימי עסקים (כך עשינו אנו) וביטול תשלום בגובה של 5 אחוז משווי העיסקה (ושלא יעלה על 100 שקלים)

להלן הקישור לחוק
http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/6D96577A-023A-4540-824A-C03B9DBF9B43.htm


נשאלת השאלה: מדוע חברה כל כך מכובדת עושקת את לקחותיה בסכומים העומדים על קרוב ל-1000 שקל עבור ביטול עיסקה.

אני מבקשת שנציג מטעמכם יחזור אלינו עם תשובה+ תשובה בכתב ( גם תשובה עבור המכתב הקודם ששלחתי שאתם מתעלמים ממנו)

כל זאת בטרם נפתח בהליך משפט

דבר נוסף, בחודש יולי החודש בו רכשתי את המוצרים והחבילה פניתי לנציג שירות לקוחות בבקשה להחזיר את המוצרים חזרה ונתקלתי בסירוב ובכפייה להשאיר אצלי את המוצרים.

אני מבקשת טיפול עמוק בנושא- זוהי בריונות מצד החברה כלפי הלקוח
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה