פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בבעיה וחוסר רצון לטיפול בבעיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מחברת פרטנר תקשורת לפני 7 חודשים , תכנית אינטרנט סוללרי שכוללת מחשב של אסוס וכרטיס סים הנמצא בתוך המחשב, הנציגת שרות בסניף אשדוד הסבירה לי שכדאי לי לקנות את זה כי גם יהיה לי אינטרנט בבית דלא מוגבל במהירות ובהורדות וגם אני מקבל מחשב במתנה,
בפועל חצי מהפעמיים שאני מנסה להתחבר הוא כלל לא מצליח ושהוא כן מצליח להתחבר זה מתחבר על מהירות של 100KB, שזה מהירות ממש נמוכה ובלתי אפשרית לגלישה בצורה כזאת, לאחר שפניתי אליהם כמה פעמיים במשך התקופה שזה אצלי ובדקו לפי כתובת מגוריי הבנתי שהם מודיעים שהקליטה באזורי ממש נמוכה, לאחר שדיברתי והעבירו אותי בין בערך 10 נציגים במשך 4 שעות, אני נאלץ לכתוב לכם, אף אחד מהנציגים לא הציע לי פיתרון רק הציעו לי לקנות נוסף למה שאני משלם כיום ולא מקבל את התמורה המובטחת גם אינטרנט קווי שלהם, אני מבקש להחזיר את המחשב ולבטל המודם ולא לשלם שום תשלום נוסף על משהו שאני כבר משלם 7 חודשים ולא נהנה ממנו כלל.
אין לי בעיה לעשות אינרנט קווי שיעבוד אצל פרטנר ושימשיכו לזכות אותי על המכשיר.
מקווה שיטופל.
חיים
גם סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה