פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות בריונית של חברת אורנג' נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע חזרתי מארצות הברית לאחר שהייה שם של חודשיים וחצי.
לפני הטיסה ביטלתי את חשבון האורנג' שלי ובנוסף ביטלתי את כרטיס האשראי איתו שילמתי לאורנג'.
כאשר חזרתי ארצה קיבלתי מכתב מעורך דין שיש לי חוב לאורנג' + חייוב לערוך דין וזאת מכיוון שחברת האשראי לא כיבדה את החשבון האחרון מאורנג'. החוב לאורנג' מסתכם ב 362 שקלים והחיוב לעורך דין בכ 200 שקלים.
אני רוצה לציין שכאשר ביטלתי את כרטיס האשראי אמרו לי שהם יקבלו חיובים בעבור החודשיים שלאחר הביטול ולא הייתה לי כל כוונה להתחמק מתשלום לאורנג'.
התקשרתי לאורנג' ואמרתי להם שאני מוכן לשלם עבור חשבון הטלפון, הם סירבו לקבל תשלום ואמרו שעלי לדבר עם העורך דין ולשלם לו את החשבון + עמלת הגביה (200 שקלים).

הפניה לעורכי דין כדי לגבות ממני את החוב היא התנהגות בריונית שלא מתאימה לאופן שבו חברות מתנהלות כיום במדינת ישראל. בנוסף אינני רואה כל סיבה לשלם את עמלת הגביה וזאת מכיוון שכאשר הייתי בארצות הברית לא הייתי מודע כלל לכך שיש לי חוב לאורנג', במידה והיו פונים אלי במייל הייתי מסדיר את החיוב באותו הרגע.
בנוסף, היה לי חוב דומה לבזק ולקופת חולים מאוחדת והסדרתי אותו עם חזרתי לארץ ללא כל צורך בערוב עורכי דין והתנהלות בריונית.
אני מעונין לשלם את חשבון הטלפון, לא מתכוון לשלם את עמלת הגבייה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה