פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי שלא שולם 10 חודשים!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2011 ביקשתי לנתק 2 קווי אורנג' שהיו ברשותי, בתום תקופת ההתחייבות.
לאחר מספר חודשים גיליתי כי אני ממשיכה לשלם על אחד מהמכשירים.
כשפניתי נאמר לי שאזוכה על הסכומים עליהם חויבתי החל מחודש מרץ. לאחר מספר חודשים כשלא זכיתי לקבל את הכסף עליו חויבתי, פניתי שוב ושוב הובטח לי כי אזוכה.
ב-21/11 פניתי שוב למוקד שם נאמר לי כי הזיכוי בוצע ואף קיבלתי מספר אישור לבדיקה מול חברת האשראי שלי.
לצערי, חברת האשראי לא הכירה מספר אישור שכזה ולכן שוב התקשרתי למוקד, שם נציגה אחרת הסבירה כי לא בוצע זיכוי מול חברת האשראי אלא ממתין עבורי זיכוי במערכת המחשב של אורנג' (אין לי מנוי נוסף על שמי באורנג'!!!!) כשביקשתי שכסף יוחזר לי לאלתר דרך כרטיס האשראי שלי הובטח
לי כי אזכה לראות את הזיכוי תוך 24 שעות והמנהלת איתה דיברתי אף הבטיחה להתקשר ולוודא.
מיותר לציין כי לא זכיתי גם הפעם לראות את הזיכוי ובטח שלא לטלפון ממנהלת המשמרת שהבטיחה לעקוב אחרי העניין..
בשיחה נוספת למוקד ב- 24/11 נציגת השירות לא הצליחה להעלות את פרטי המנוי שבוטל ולא ראתה בקשה לזיכוי.
בשיחה נוספת למוקד ב- 28/11 פרטי הזיכוי הועלו דרך מספר הלקוח הרשום בחשבונית הזיכוי שנשלחה אליי ב- 25/10 נציגת השירות אמרה כי כבר בוצע הזיכוי בתאריך ה- 21/11 ואוכל לראות זאת תוך 4 ימי עבודה.. מיותר לציין כי עד ליום זה לא נתקבלה הודעת זיכוי בחברת האשראי.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה