פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לבדיקת בעיה כספית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אפריל הייתי בחו"ל עם אמא שלי במשך שבועיים, זאת אומרת ששבועיים לא השתמשנו בשני מנויים של אורנג'.
אחרי שחזרנו קיבלנו חשבונית גבוה לתשלום, התקשרתנו לחברה וביקשנו שישלחו לנו פירוט שיחות על מנת שנוכל לברר את הבעיה.
הפירוט שיחות לא הגיע, התקשרנו לשם שוב והזמנו פירוט נוסף שגם הוא לא הגיע, חזרנו על הפעולה כ4-5 פעמים תוך הבטחות מהצד שלהם שהפירוט נשלח והוא יגיע. והפירוט עדיין לא לא הגיע לאחר 7 חודשים של "רדיפה אחריהם"
לסיכום, לא קיבלנו את פירוט השיחות ולא יכולים לבדוק אם אכן יש פה טעות של חברת אורנג' שפגעה בנו כספית.
אשמח לקבל התייחסות בנושא הזה
תודה מראש
יבגני
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה