פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא חוקית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שידרגתי שני מכשירים לשני IPHONE בהתניה של החזר מלא על שני המכשירים במשך 36 חודשים ונוסף החזרתי מכשיר ישן והופתח לי החזר של 20ש"ח*36. על המכשיר הראשון נרשמתי בתוכנית 199ש"ח כולל החזר על מכשיר הישן ובשני 249ש"ח. תשלום על מכשיר אחד יורד מאשראי והשני מחשבון החודשי. את ההחזרים על המכשירים(109ש"ח*2) אני אמורה לקבל בחשבונית החודשית. כלומר חשבונית החודשית יוצאת 339ש"ח. אני בודקת את חשבונית שנסגרה ב19/11/11 באתר שלהם ורואה שאמורים לחייב אותי על סכום הזה בחיוב הקרוב שלי ב15/12/11. התקשרתי לאורנז' הם הפתיחו לסדר הכל אך גם התברר שבמערכת שלהם מופיע שאני אמורה לקבל לא 109 עבור כל מכשיר אך רק 79 כלומר בנוסם אשלם 80 שקלים כלחודש במשך 36 חודשים. התחלתי להתווכח איתם. במקרה הקלטתי את השיחה שסגרתי את עיסקה איתם בטלפון. אבל אמדו על שלהם. באתי לנקודת השרות נתתי לשמוע את קובץ, הם חזרו אליי מאוחר יותר אמרו שני צודקת אבל אצתרך כל חצי שנה להזכיר להם על זה כי ככה בנויה המערכת. חשבתי שבזה נגמר. אבל לא! בודקת היום שוב את החשבונית שום שינוי לא נעשה! מתקשרת. הנציגה לא היה לה שוב מושג מה אני רוצה. עכשיו ממתינה לטלפון ממנהל כלשהו.אני סיפרתי את הסיפור היקרי בלי כל הפרטים.
מה לעשות? אין לי כבר כוחות הם עושים מה שרוצים בלי בושה!!! עד מתי אנו נסבול את זה? ומי אחראי על זה. ברור שלא הנציגים שלהם. מנהלים החברה הם האחראים
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה