פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בשירות שגרמו לעוגמת נפש ונזק כספי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
צוותון קוורץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.9.11 פלאפון מספר 0548002641 של רכז מחוז צפון אצלי בפרויקט מעגלי אחריות, המכוון נוער בסיכון לשירות משמעותי בצה"ל נמצא תקול והזמנו דרככם שליחות בנוהל הרגיל אותו אנו מכירים מהארגון. עברו מספר לא מבוטל של ימים ולצערנו מרחו אותנו בעניין השליחות, עד שבסופו של דבר היא התבצעה והרכז קיבל מכשיר חלופי.
מאז שקיבל את המכשיר החלופי עברו חודשיים שבהן שמואל הרכז טורטר 3 פעמים למרכז השירות בכרמיאל, זאת לאחר שסירבו לבצע שליחות (כפי שאנחנו תמיד עושים) לישוב בו הוא גר. לאחר כעס מאוד גדול שלנו מול הנציגים שלכם בקוורץ נאמר לנו שזו תקלה ויבדקו את העניין ובכל אופן ניהלו שיחה עם מנהל המרכז בכרמיאל והנייד הפעם מחכה לו שם.
שמואל, לפנים משורת הדין, נסע שוב (בפעם הרביעית!!!) למרכז השירות בכרמיאל תוך אמונה שבוודאי הפעם יהיה לו את הנייד סוף סוף. אך אתמול 9.11.11 נציג בשם עמית במרכז אמר לו שהקריאה נסגרה ושום מכשיר הוא לא יקבל. ושיכנע אותו שאין לו יותר מידי מה לעשות בעניין.
תקלה חמורה זו באה בהמשך לתקלות חמורות אחרות בניידים אלו שבפרויקט שלי:
0544979967 – הוחלף מכשיר לחלופי בתחילת יולי והוחזר לו אחרי הרבה מריחות ובזבוז זמן בסוף אוגוסט. לא הסכימו להחזיר לו את המכשיר שלנו והחזירו לו מכשיר אחר.
0542271922 – שליחות שלא תואמה ולקח הרבה זמן עד שביצעו שליחות והחליפו מכשיר לתיקון.
0542271956 – חשבוניות לא מתקבלות אצל המנוי יותר משנה למרות מספר רב של תלונות על כך – האחרונה מלפני שבועיים.
0542271970 – מחיקת זכרונות ללא אישור שלי מהפלאפון הנייד זאת למרות שאמרתי שאין לי גיבוי ואני חייב שישמרו את כל הזכרונות.
היום 10.11.11 התקשרה אליי מריה מצוות קוורץ ואמרה שזו בעיה חמורה (את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק...) ויטפלו בה בצורה מיידית. היא העיזה בחוצפתה לבקש משמואל שוב להגיע למרכז השירות בכרמיאל ועל זה נאמר אין גבול לחוצפה. כשביקשתי שיחשבו על פיצוי על כל המאורעות הללו שללה אותי בלי להתבלבל.
עוגמת הנפש הרבה, בזבוז הזמן, הכעס, זמן הנסיעות והעלויות שלו צריכים לבוא עליכם בפיצוי הולם שיוציא אותנו בחיוך רחב מהעניין המבוזה הזה.
וכספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בצורה כזו או אחרת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה