פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בגין שירותי מידע SHAMIR נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך מספר חודשים חויבתי על ידי ORANGE בגין שירותי מידע שמיר. התקשרתי לאורנג לפני כחודש וטענתי שלא הזמנתי שום מידע מהחברה. הנציג אמר שהוא יחסום את השירות ושירותי מידע אחרים. היום נכנסתי לחשבון ושוב רואה חיובים מ-SHAMIR.
אז מה לעשות? כל חודש 40 ש"ח? דיברתי עם SHAMIR הם אמרו שלא אחויב יותר אך העובדות מדברות בעד עצמן.

אנא לבדיקתכם המעמיקה ותשובתכם המהירה.

בכבוד רב,
איגור
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה