פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבטיחים ולא מקיימים 7 פעמים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כבר 7 חודשים בערך באורנג' ( לצערי )רכשתי 5 מכשירים שיש בינהם דקות משפחה. שניים שלי השאר של משפחה. בגלל שלא כל המכשירים שלי אמרתי לאיש מכירות ( טום )שאני רוצה שכל אחד יחויב בכרטיס שלו על המכשיר שלו הוא אמר לי שהוא יבדוק את זה כי אם נעשה כל לא יחשבו כל המכשירים כמשפחה אחת. לבסוף הוא חזר אילי ואמר שהמנהלת אישרה לו לעשות כן אבל בשלוש חודשים הראשונים יגבו מהכרטיס שלי את התשלום ( כדי שכל המכשירים יהיו בגדר משפחה שיהיה חינם ביניהם ) ורק אחר כך כל אחד ישלם מהכרטיס שלו ( וכמובן שישארו הדקות בינינו חינם ).
והנה במשך השבעה חודשים הללו מידי חודש בחודשו אני רואה שחויבתי יותר ממה שסיכמו איתי ולא במכשיר אחד אלא בכל המכשירים ( בדרך כלל ). אני מתקשר אומרים לי זה טעות ונזכה אותך. חודש הבא אני מסתכל לא דובים ולא יער מתקשר שוב וחוזר חלילה אחרי שלושה חודשים הם אומרים לי פתאום שאני לא זכאי להטבה מסוימת אני לא רוצה להאריך בזה כי זה לא הנקודה החשובה כעת, אחרי מריבות ודיבור עם המנהלים שלהם אמרו שאנו צודקים ויתקנו זאת אני מחכה לחשבונית ומסתכל ורואה ששוב פעם הטעות חזרה על עצמה. והסיפור חוזר על עצמו ( אתה לא זכאי , צעקות , מנהלים , ושוב אתה צודק ונתקן ) ושום דבר לא זז רק אחרי שמונה חודשים כרגע תיקנו את זה אחר עוגמת נפש ובזבוז זמן ועצבים מידי חודש בחודשו.
כעת אחרי שהבעיה תוקנה אמרתי עכשיו נבקש מהם שכל אחד ישלם על עצמו כפי שסיכמתי עם האיש מכירות שאחרי 3 חודשים יהיה ניתן לעשות זאת ( ולא רציתי לעשות זאת עד שאני יראה שהשבון יוצא בסדר בלי טעויות )
אני מתקשר והם אומרים לי שאין דבר כזה, אני אומר להם ככה סיכמנו וגם הוא הראה לי את זה כתוב בחוזה. והם אומרים לי שכתוב שם רק שנהיה רשאים שכל אחד ישלם מהכרטיס שלו. אבל לא שישארו דקות חינם בינינו. אמרתי להם אם כן אז למה אני צריך אישור לזה וגם אני לא צריך לחכות שלושה חודשים בשביל זה, אלא מידג אני יכול לבקש שכל אחד ישלם משלו ולא יהיה חינם בינינו . וגם שזה לא מה שדובר עם האיש מכירותהיא לא ידעה מה לענות והעבירה למנהלת. והמנהלת אומרת שאין מה לעשות ומצטערים שככה האיש מכירות אמר לך.
בסיכום אני מתוסכל מהחוסר ישרות והגינות והרמאות של החברה. ויש עוד מקום להאריך בשירות הגרוע של איש המכירות אבל אין לי עוד כח להארית ופעם אחרונה בל"נ שאי עושה את השטות להצטרף אליה. בסלקום לא קרה לי אף פעם כך.
נ.ב מספר החודשים הוא בערך וגם ההתנהלות כל חודש היא בערך
ועוגמת נפש סוג הנזק :
א. פיצוי כספי על כל החודשים שטרטרו אותי בטלפונים צעקות ועצבים. ב. שיאשרו לי שכל אחד ישלם מהכרטיס שלו וישארו בינינם דקות חינם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה