פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות למובטח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כשלוש שנים התחברתי לטלפון הנייח של אורנג- קניתי נתב שהיה אמור להיות בחיוב זיכוי
לאחר כשנה הגדלתי את חבילת הדקות ואז הופסק הזיכוי עבור הנתב.לא שמתי לב להפסקת הזיכוי עד לפני כחודש. בבירור עם הנציג שלכם נאמר לי שזו הטבה שניתנה לתוכנית המקורית וגם חוץ מזה אי אפשר לזכות שנתיים אחורה.
בנוסף באותה שיחה כיוון שהבעתי רצון להתנתק ולעבור לחברה מתחרה בעלות יותר זולה הוצע לי תוכנית של 1000 דקות בעלות של 58 שח- הסכמתי וביקשתי שישלחו לי הסיכום בכתב.
לאחר כחודש קיבלתי חשבון שלא תאם הסיכום. שוב פניתי לשירות לקוחות של אורנג ושוב התכחשו למוסכם. רק שהפעם היה לי את זה כתוב וכששלחתי לנציג המכתב של אורנג נאמר לי שזה טעות ולא ניתן לכבד את מה שהובטח.
אני מתרעמת על 2 המקרים גם לא לכבד הבטחה של זיכוי נתב וגם לא לכבד הבטחה שנשלחה בכתב אלי.
אני מצפה מחברה גדולה ומכובדת כאורנג לעמוד מאחורי ההסכם כפי שאני עמדתי ושילמתי כל השנים

בברכה

אורלי אבן
050-6330541
קו נייח של אורנג - 03-6994699
[email protected]

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה