פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
רבינוביץ מירי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
עברתי דירה לפני שבוע. תיאמו לי טכנאי ליום שלישי אחרי שהתשתית תהייה בבית. הם התקשרו ביום שני לגבי הגעת טכנאי יום למחורת אבל אמרתי להם שאיןצורך שיגיע טכנאי כי הכל נראה תקין ויש טלפון ואינטרנט. אני אשתמש כמה ימים בשירותים שלהם ואם תהייה בעיה אתקשר ונזמין טכנאי. יש בעיות גם באינטרנט וגם בטלפון. בעלי הזמין אותם ונקבע טכנאי להיום בבוקר בין השעות 8-10. הטכנאי לא הגיע. עכשיו כבר השעה 11. בעלי חיכה בבית במקום ללכת לעבודה והחצופים האלה אפילו לא טרחו להודיע. כשהתקשר אליהם הם ניסו לאתר את הטכנאי אבל לא הצליחו והבטיחו תשובה. אני מש כועסת על זה כי בזמן הזה בעלי יכל לעשות מליון דברים אחרים שיש לנו לסדר עקב המעבר. מה עושים?
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי עפ"י חוק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה