פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה של לקוח לצורך רכישת מכשיר אייפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר פגישה עם נציג אורנג אבי הוחתם על חבילת שירות יקרה של כ 300 ש"ח בחודש בתוספת זיכוי חודשי עבור המכשיר הישן וזיכוי עבור מכשיר האייפון.
לא נאמר לאבי שהוא מחליף מסלול ממסלול קיים ולא נאמר לו שהוא משלם עבור המכשיר תשלום מופקע בסך כ4300 ש"ח בתשלום חודשי. מה שאכן נאמר לו עי הנציג הוא שעקב הזיכוי הוא לא ישלם על המכשיר דבר. מדובר בהטעייה של לקוח ובהחתמה שרירותית ואלקטרונית על חוזים.
לאחר דין ודברים מול אורנג ושירות גרוע ממחלקת השירות שכולל אי שליחת פירוט שיחות עבור גביה גבוהה מאד מחשבון האשראי אבי נייד את הקו לחברה אחרת אך עדיין מחזיק ברשותו קו נוסף.
כעת עליו לשלם מחיר מלא ומופקע עבור המכשיר הארור כאשר אורנג לא מוכנים להעביר את הזיכוי לקו הנוסף אשר בבעלות אבי.
כספי סוג הנזק :
שליחת פירוט חשבונות כנדרש ותשלום פיצוי עבור מכשיר האייפון והמכשיר הישן. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה