פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה חמורה בעסק ע"י איבוד מכשיר סלולרי עם 200 לקוחות ללא יכולת שיחזורd נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לצערי בחודשים הספורים בהם אני לקוחה שלכם לאחר תהליך ניוד שהרגיש כמו לידה, שוב לאחר שבפעם הקודמת טופלה פנייתי ע"י נציג פניות ציבור, הצלחתם לגרום לי נזק כספי ועוגמת נפש שלא ניתן לכמת אותה בכסף. לאחר שבפניות הציבור איפשרו לי להחיליף את המכשיר שברשותי למכשיר מעודכן גרסא ללא עלות - תיאמתי שליחות - הבהרתי שאני אעשה גיבוי בעזרת מחלקת התמיכה של החברה. בבוקר השליחות התקשרתי לעדכן שלא הספקנו לגבות וביקשתי לדחות את השליחות לשני המכשירים. משום מה הגיע שליח למקום עבודתו של בעלי ולמרות שבעלי התריע בפניו שאין לו גיבוי השליח אמר לו שזה ממש לא בעיה והוא מעביר לו את המספרים למכשיר החדש. השליח מחק את כל הזכרונות ללא העברה שלהם למכשיר החדש. רוב אנשי הקשר הם לקוחות שלהם אנו אמורים לסםק סחורה ומעבר לכך לבצע גביה, כרגע הםיתרון המאוד יצירתי שהציעו לנו הוא להוציא פירוט שיחות עם שמות ושאנחנו נשב ונקליד כל שם חזרה למכשיר. צר לי לאכזב אתכם חברת אורנג' הנכבדה, השרות שלהם אינו מתקבל על הדעת, כרגע אנחנו בפיגור של כספים שאמורים להכינס לחברה, כדי לאתר לקוחות עלינו לעשות שמיניות באוויר והדבר גוזל מאיתנוט זמן רב וכסף. אם לא הייתי פונה בעבר לפניות הציבור ניחא, אך נראה לי שבמסםר כל כך מועט של חודשים להגיע למצב של חוסר אונים מול נציגי השרות שלכם וללהיות בתחושה שחברת ענק פשוט דורסת אותך זה קצת יותר מדי עבורנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה