פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 1.12 פניתי לחברת אורנג' על מנת לוודא האם יש לי התחייבות על המכשירים שברשותי, נשאלתי ע"י המוקדנית מדוע אני זקוק למידע הנ"ל ועניתי לה שיש לי הצעה מחברת סלולר אחרת, המוקדנית שאלה אותי מה ההצעה ואמרתי לה את ההצעה שקיבלתי, היא אמרה לי להמתין ונתנה לי הצעה של 500 דקות ו 500 SMS עם SAMSUNG GKAXY 2 ע"ס של 198 ש"ח אם אני מחזיר את המכשיר שלי היא נתנה לי מספר הצעה ואז אמרתי לה שאני יוכל לממש את ההצעה רק ביום חמישי בשבוע הבא כאשר הבן שלי יחזור מהצבא, היא לא אמרה לי כלום לגבי תוקף ההצעה ושהמימוש שלה רק באמצעות שליח
הבן שלי לקח חופשה מהצבא ביום שני במיוחד על מנת לבצע את השדרוג.
הוא הגיע לקניון הגדול בפתח תקוה ושם נאמר לו שביצוע השדרוג הוא רק באמצעות שליח
למחרת התקשרתי לאורנג על מנת לממש את ההצעה נתתי להם מספר פנייה ואז נאמר לי שמאחר ויצאו דילים חדשים ומאחר ולא מימשתי את ההצעה לא ניתן יהיה לתת לי את מה שהובטח לי, למרות שהעבירו אותי למנהל והסברתי לו שאף אחד לא הגביל אותי בזמן למימוש ההצעה ובנוסף הדגשתי שהעסקה תבוצע רק ביום חמישי כאשר הבן שלי יחזור מהצבא, ומוקדנית לא אמרה לי כלום ( הכל מוקלט)
מה שלא עשיתי לא עזר לי.
אני מנוי של החברה מעל ל 20 שנה ואני מאוד .............מאוכזב
עוגמת נפש סוג הנזק :
מימוש ההצעה המקורית כפי שהוצעה לי ע"י המוקדנית מס' פנייה 337839455 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה