פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוסף תלונת נושא התלונה:
דניאל יעקב שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

7/12/11



מכתב תלונה

שלום רב,

קבלתי מכם מכתב שלצערכם אתם לא יכולים לעזור לי בקשר לפנייה שלי.
אני מבקש לחזור על התלונה הקודמת שלי ולצרף חדשה.
בעבר התלוננתי ששכנעו אותי לרכוש מצלמה למרות שלא רציתי והבטיחו לי שלא אשלם עליה.
מעולם לא השתמשתי במצלמה, החזרתי אותה לסניף ברחוב השלושה בתל אביב.
שעברתי לתוכנית חדשה לא אמרו לי שמעתה כן אצטרך לשלם על המצלמה ואני מבקש לקבל החזר על החודשים ששלמתי אל המצלמה.
בעיניי זה חמור מאד שלא אומרים ללקוח את כל הנתונים ומחתימים אותו על טפסים ארוכים.
אני מבקש שתיצרו עימי קשר בהקדם, אני ממשיך לשלם כל חודש על מצלמה שמעולם לא רציתי ומעולם לא השתמשתי !!!

השבוע קבלתי את הטלפון שלי מתיקון.
התקלה שלן הייתה בכניסת המטען, אי אפשר היה לחבר את הטלפון למטען ולמחשב.

נגשתי לסניף בדיזינגוף סנטר ונאמר לי שם שרצוי שאגבה את התמונות בכרטיס חיצוני.

נגשתי לסניף אחר, בחדרה , עם המכשיר וכרטיס זיכרון חיצוני.
בקשתי שישמרו לי את התמונות בכרטיס החיצוני,
האישה ששרתה אותי עשתה זאת ואפליו ניגשה לטכנאי נוסף שיעשה את זה בעצמו.

כשלקחתי את המכשיר התברר לי שמאות תמונות הלכו לאיבוד, נעלמו.

התמונות האלה היו יקרות לי מאד, תמונות של תינוקת ראשונה, תמונות של רגעים נדירים, של משפחה.
אני מאוכזב מאד וכועס על ההתנהלות.

קבלתי פיצוי מגוכך של 100 שקלים.
לא קבלתי אפילו התנצלות מהסניף, נאמר לי שאולי יש לי בעייה בכרטיס החיצוני.

בדקתי את הכרטיס החיצוני עשרות פעמים והוא תקין לחלוטין.

זה מאד חמור.

במצב כל כך רגיש , שאין יכולת לגבות את התמונות דרך המחשב חברת אורנג' צריכה להיות מודעת לגודל הנזק הצפוי ולבדוק פעמיים, שלוש וארבע אם חלילה עלול להגרם נזק.

אי אפשר להחזיר תמונות שאבדו.



אני מבקש שתיצרו עימי קשר בהקדם.

ואני חושב שאתם חייבים לעבור על הנהלים שלכם במקרים הללו.

יעקב דניאל 0508713662

אלה המכתבים הקודמים שלי , שעדיין לא זכו להתייחסות הולמת.






2//10/11


מכתב תלונה



שלום רב, ברצוני להמשיך את התלונה מהעבר .

בעקבות מכתב תלונה על פנייה מספר 320181887 התקשרה אלי נצגיה בשם ליזי שהציגה עצמה אחראית שירות לקוחות בכירה.
במהלך השיחה ליזי לא הצליחה להתנצל על היחס הקשה שקבלתי בסניף השלושה.
כמו כן, ליזי הציעה לי פשרה, לשלם רק 200 שקלים על המצלמה במקום 400 השקלים שאני עתיד לשלם.
הסברתי לליזי שאני לא מעוניין לשלם על המצלמה.
לצערי התינוקת שלי בכתה ובקשתי מליזי שתתקשר בהמשך, ליזי אמרה שאין לה מה לדבר איתי יותר בנושא.
אני מבקש שתיצרו עימי קשר בהקדם.

אני מצרף את המכתב הקודם.




מכתב תלונה


7/9/11


שלום רב,
שמי יעקב דניאל וברצוני להתלונן על השרות שקבלתי היום בסניף ברחוב השלושה בתל אביב.
מס הפנייה הוא 320181887 .

לפני כחודש שדרגתי את המכשיר והתברר לי שלא מסרו לי שני פרטים-

1. עלות המסלול שנאמר לי זה 250 שח, בפועל הבנתי היום שזה לא כולל מע"מ

2. בגלל שעברתי תוכנית אז אני משלם על מצלמה שבעבר הייתה כלולה בתוכנית.

הפרטים האלה חשובים מאד , עלות תוספת המע"מ על שני מכשירים ששודרגו ותוספת על המצלה עומדים על סך של 120 שח בחודש.
אם הייתי יודע אז לא הייתי עובר למסלול או שהייתי פונה לסלולים של חברות אחרות.


לגבי המצלמה-

לפני כשנה וחצי שהייתי בסניף ברחוב השלושה פקידה אחת ממש "דחפה" לי המצלמה , הסברתי לה שאני ממש לא מעוניין בה אבל היא אמרה לי שאני לא משלם עליה כלום וממש לחצה עלי לקחת אותה.
מעולם לא פתחתי את האריזה.

היום נגשתי לסניף כדי לקבל תשובות לפרטים החשובים שלא נמסרו לי,
פקידה בשם חן לא נתנה מענה והביאה את האחראי שלה, בחור בשם רועי ( לא רצה למסור את שם המשפחה).

רועי דיבר אלי בצורה מאד בוטה,
משתמע מדבריו שאני לא מספיק בוגר והוא הביעה תמיהה על ההחלטות שלי לקחת את המצלמה מבלי לבדוק את העניין לעומק.
רועי קטע את השיחה בהפגנתיות למרות שאני לא סיימתי את דבריי ולא קבלתי מענה לבעיות.
אני מצפה מאדם בתפקיד כזה שיצליח להתמודד בצורה טובה יותר עם לקוח עצבני וממורמר, הוא לא הסתכל לעברי, כל הזמן הביט במסך, לרגע אחד הוא לא הצליח לשדר אמפטיה, להיפך... טון הדיבור שלא היה ממש עצבני ולא נעים.

אני מבקש בכל לשון של בקשה ליצור איתי קשר בהקדם,
אני שוקל את צעדיי בחומרה, ובאמת, רגע לפני שאני מפרסם את ההונאה ברבים אני נותן לכם אפשרות לתת לי יחס הוגן.

מס הטלפון שלי 0508713662 .


עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה