פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד קו נושא התלונה:
גרינשפן רוזי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי הייתה לקוחה של אורנג׳ היו בעיות עם החברה בשירות ׳מחירים ובעיקר קליטה באזור שלנו שגרם לביתי לשלוח כמות אדירה של SMS כי לא קלטה גם שיחות נכנסות. לפני כחודש ולאחר שהוצע לי בפלפון מסלול אטרקטיבי (אני מנוייה עיסקית שלהם)החלטתי לעבור לפלאפון, מסיבות טכניות נודע לי שהניוד לא בוצע וכשחברת פלאפון ניסו שוב לנייד היו בעיות טכניות ומאחר שביתי נלחצה החלטנו לחזור לאורנג ולבטל בכך את הניוד לפלאפון. אז התחיל מסע טרטור ולמרות שביצעתי כל המהלכים של שליחת פקס כולל וידוא שהגיע הבטיחו באין ספור שיחות שהקו יחובר תוך3שעות אחר כך 6 וגם לאחר יממה לא טופל העניין כאשר עד עתה יותר מ24 שעות אין לי קו הבטיחו לי שמנהלים יחזרו לא חזרו וכעת לביתי אין קו לא בפלפון ולא באורגן וזאת לאחר שמסרתי שבעייתי מאוד כי ביתי זקוקה מאוד לנייד והפסידה המון שיחות הקשורות לתעסוקה כל קשותי להגיע למנהל בכיר לא נענו. הנציגים דיברו יפה אך אף אחר לא עמד בהבטחותיו ואף אחד לא התקשר לעדכן וכנראה שנאלץ להישאר בלי קו עד יום א. ביצעתי המון שיחות ושעות המתנה אין סופיות. בכל התקשרות צריך לעבור מסלול ייסורים לא רגיל. נואשתי ואין לי שום כוונה להישאר בחברה זו. אני גם עד עתה ללא פיתרון ביקשתי טל שאוכל לחזור ביום א׳ גם בעניין זה לא קיבלתי מענה
כספי סוג הנזק :
החזרה מידית של הקו פיצוי כספי וכשאני אנייד הקו לעשות זאת מיידית!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה