|
|
|
|
|
|
חיוב על מספרים שלא ברשותי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ליפני כחודש קיבלתי למייל חשבונית על סך של כ-4000 שקלים, התקשרתי לאורנג' לברר את הסיבה לחשבון המופקע.
התברר "שבטעות" רשמו על חשבוני עוד כ 20 מספרי טלפון שרצו לחייב אותי.
כשהתקשרתי לשירות לקוחות נאמר לי שזו טעות והיא תטופל בהקדם.
החשבונית נסגרה על סך של כ 175 שקלים וחוייבתי בסך של 400 שקלים.
התקשרתי שוב לאורנג' לברר ונאמר לי שוב שבטעות לא נמחקו מחשבוני עוד שני מספרים ונאמר לי שהבעיה תטופל בהקדם.
כחודש ימים הייתי בשיחות טלפון עם שירות הלקוחות וכל פעם נאמר לי שהבעיה תטופל וחשבוני יזוכה ושום דבר לא נעשה.
אתמול כשנכנסתי למייל לבדוק את החשבונית החודשית שלי שוב גיליתי להפתעתי חיוב על סך של 500 שקלים למרות שאני אמורה להיות מחוייבת רק על מספר אחד ששייך לי שחשבונו נסגר על סך של 170 שקלים.
לא מספיק שלא זיכו את חשבוני אלא רוצים לחייב אותי שוב על מספרים שלא בבעלותי וש"בטעות" נרשמו על שמי.
הזילזול בלקוח והשירות שניתן על ידי החברה עובר כל גבול.
אני מאד מקווה שהפנייה הזו תעזור לפתור את בעייתי עם החברה.
תודה מראש
|
כספי |
סוג הנזק : |
כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|