פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי מאורנג', אי טיפול בפניותיי והטעייה בעסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מס' שבועות במסגרת הגעתו לתחנת שירות בחדרה , הוצע לי להירשם לשרות טלפוניה ביתית ואינטרנט , כולל מכשיר SMART BOX דרך חברתכם.

לא עשיתי זאת באותו מפגש. יצרתי קשר עם חברתכם טלפונית , אישרתי את העסקה, ומאז אני במחול שדים מול חברתכם.

הובהר לי כל הניתוק מול חברת 013 NETVISION , (שלא היו כל טענות שירות מולה, ורציתי להחליף את החברה רק מתוך שיקולי עלות), ייעשה ע"י חברת ORANGE ואין לי צורך לרוץ מול אי אילו גורמים.
כמו כן הובהר לי באותו מעמד כי הסכום שהוצע לי (69 ₪) כולל את האינטרנט + טלפוניה ביתית, ולא נאמר לי שהסכום איננו כולל את התשתית (בזק) – ואילולי ידעתי זאת לא הייתי בכלל מאשרת את העסקה – כיוון שהסכום הכולל עלה על הסכום ששלמתי עד כה.

הסיוט מולכם החל בהתקנת ה SMART BOX – הובטח לי שיגיע הטכנאי ביום מסוים- אף אחד לא הגיע- לא התקשר ואני איבדתי יום עבודה לחינם.
להשיג אתכם טלפונית במשך שעות – לא היה ניתן- אף אחד לא ידע לאן להפנות אותי ונתקלתי בחוסר רצינות או מקצועיות מוחלטת.

צלצלתי פעמים רבות, ונותקתי ואף אחד לא חזר אליי.

במציאות, לאחר מעבר לשבועיים, שמתי לב כי NETVISION ממשיכים לחייב אותי כרגיל וכי לא בוצע ניתוק.
לאחר בירורים מולם– הסתבר לי , כי אף אחד לא ניתק אותי ואני בעצם משלמת פעמיים.

לאחר כל ה"תיזוזים" ובירורים נוספים- החלטתי כי אני מעוניינת לחזור לספק הקודם שלי שנתן לי תנאים טובים יותר מכם – ואין ספק שירות טוב יותר.
ואז הפתעה נוספת – כשביקשתי להתנתק וביקשתי להחזיר את ה SMART BOX הסתבר כי אינכם מוכנים לזכות אותי על המכשיר, וכי אאלף להמשיך ולשלם אותו.
וכל ההתנהלות הזאת התבצעה תוך כדי המון ניסיונות שיחות ותחנונים מול אנשי השירות שלכם.


אני מאוכזבת קשות מול ההתנהלות חסרת המקצועיות שלכם מול הלקוח הפרטי.

ואני פועלת בימים אלו כדי להתנתק מכם גם בניידים.
אין לי כל רצון להיות עמכם בקשר , מכל סוג שהוא.


בתאריך 29.11.11 שלחתי הודעת ניתוק דרך אתר נתק , שאתם בוודאי מודעים שאתם חייבים לנתק אותי תוך 72 שעות ובמידה ולא אתם חשופים לתביעת כספית של 10,000 ₪.

הריני להודיעכם באת, כי במידה ולא אנותק מיידית, אפעל לממש את זכותי זאת.

בנוסף, למרות שנציגה שלכם לאחר אין ספור טלפונים מולכם הבטיחה לי כי אזוכה ב - 4 חודשים ה SMART BOX אני רואה שאני עדיין מחויבת
מצפה לקבל מכם תשובה מהירה כי נותקתי וכי אחויב רק עבור מה שהשתמשתי בו.
אנא צרו עימי קשר לאישור.

תודה
יעל



Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה