פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית גבוהה מהמובטח, יחס משפיל ומזעזע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבעה חודשים רכשתי מכשיר אייפון ונכנסתי לחבילה באורנג'
הובטח לי שסכום החשבונית הסופי שלי יסתכם בכ264 שקלים עד שאגמור את התשלום על המכשיר הישן, ולאחר מכן החשבונית תרד ל250
בכל 7 חודשים הנ"ל קיבלתי סכומים שונים וגבוהים בעשרות שקלים מהמובטח, זאת מבלי ששיניתי דבר בחבילה שלי!!! ששאלתי לפשר העניין אמרו לי שלעולם לא הובטח לי שסכום החשבונית שלי יעמוד על 264, לאחר מכן המשיכו לעשות ממני צחוק, ואמרו שאני צודק ובאמת הובטח לי כזה סכום, אבל אני משלם יותר כי אני מחזיק בקו נוסף, אני אכן החזקתי בקו נוסף, אבל הבטיחו לי שלא אשלם עליו שקל בתמורה לכך שלא אבטל אותו. החלטתי לנסוע למרכז השירות ולהפסיד יום עבודה כדי לעשות לזה סוף, אמרו לי שיש משהו בטענות שלי והן צודקות, שהחשבונית שלי תרד ל264, והם יחזרו אלי לאחר יום כדי לבדוק אם אני זכאי להחזרים כספיים על הטעות שלהם. לא רק שלא חזרו אלי כבר חודשיים, גם מחיר החשבונית שלי גבוהה בהרבה מהסכום שהובטח לי. אני חסר אונים ומרגיש מושפל. החברה הסלולרית גונבת ממני כסף כל חודש ומסרבת להתייחס אלי ברצינות. למי עלי לפנות ומה לעשות?
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה