פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רצב העתק של התלונה:
אני מפרסם את פנייתי פה. כי זו כבר הדרך האחורנה שיש לי
סביב פסח בקשתי לעבור לחברה אחרת עקב סכומים מופרזים שמתברר ששלמתי באורנג. קבלתי הצעות אחרות . משהודעתי לאורנג על רצוני להתנתק קבלתי פתאום הצעות שהתקרבו מעט להצעות המתחרים,
לאחר שיחה טלפונית ארוכה מאד , סיכמנו כי המחיר הטוב ביותר שאני יכול לקבל , וזאת רק לאחר שהנציג טען כי קיבל לכך אישור מיוחד וחריג , הוא 211 ₪ לחודש , והכולל מכשיר איפון 4 , 1300 דקות שיחה , 1300 מסרונים , 2.5 ג'יגה גלישה ומכשיר טלפון קבוע לרכב .עלי לציין כי אכן ההצעה קסמה לי , גם לאור העובדה כי הנציג טען כי קיבל בגינה אישור מיוחד וחריג וכי בדרך כלל אין מחירים כאלו ( דבר שהיום אני מטיל בו ספק ) (בדיעבד התברר שזהו אחת הטעויות שעשיתי. כי שום אישור ושום חריג גם לחברים שלי יש תנאים ואף הרבה יותר טובים) כיום אחרי כחצי שנה אני מקבל תשלום לשלם הגבוה בכמעט 100 שח ממה שסוכם איתי.
כבר מהחודש הראשון שראיתי את החיוב פניתי לנציגים חזרו ואמרו שהיה טעות שלהם ושוב טעות וכ"ו.. מעבירים אותי מפה לשם וזה לא נגמר.. כל חודש כמעט שיחות אורוכת איתם בטלפון ובודקים ויחזרו וכ"ו. -וחוץ מהחיוב הגבוה עליו אני משלם כלום לא קורה אף אחד לא טורח לחזור.
פניתי אף פניה במכתב למנכל - שגם לא טרח לחזור אלי.
לפני כ-3 שבועות שוב ראיתי את החשובן ופניתי אליהם. דבר איתי נציג שהיה נשמע נחמד אמר שהוא מתחיב לבדוק לחזור אלי ולעדכן אותי ,וכל שקל ששלמתי יותר יוחזר. אמר שיחזור באותו יום עד 6 בערב, לקראת 6 התקשר ואמר שלצערו לא יצא לו לבדוק ומחר יחזור אלי.. (שמחתי סוףסוף נציג אחראי), למחרת שוב חזר ואמר שלא בדק.. ואז היה חג וכ"ו.. וככה לאט לאט .. התחיב לחזור ולא חזר.. עד שיום אחד קבלתי הודעה SMS שהפניה עדין בטיפול.(מעניין.. שלאחר ההתחיובות שלו שכל יום הוא בודק לעומק וחזור אלי ומאזין לשיחה ולהתחביות שהתחיבו לי פתאום נעלם)
בממוצע כל חודש אני שורף זמן יקר שלי על שיחות טלפון מבוזהבזות לאורנג. הבטיחו לי דברים ואף אחד לא עומד מאחריהם. נצידי השרות מוכרים ומכרים אבל לא עומדים מאחורי מה שמבטיחים
למה עלי כל חודש להתעצבן , להתרגז , להתקשר [ ועוד על חשבוני בכסף ובזמן יקר ] , להמתין זמן רב על הקו , כאשר נציגי אורנג' מפזרים הבטחות לשווא ?
איני רוצה לשלם אגורה מעבר ל 211 ₪ ( שגם על כך , ובדיעבד , אני מצטער שהסכמתי ) .
ברצוני לקבל זיכוים על כל הסכומים ששלמתי מעבר, על זמן ששרפתי לשווא, ועך עוגמות הנפש שספגתי מנציגי השירות
לאחר כל זה קבלתי החזרים, אך שוב ממשיכים לחיב אותי מעל ל211 שח, שוב פניתי אליהם ושוב טענו בפני שברישומים לא מופיע כי אי פעם זו התוכנית שקבלתי, ואני שואל את הנציד על סמך מה נתנו לי זיכוי? אין לו ככ תשובה, בכל מקרה שוב איני רוצה לשלם שקל מעל הסכום של התוכנית שקבלתי!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה