פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של נציגת שרות במרכז אורנג' במרכז G בכפר-סבא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים פניתי לנציגת שרות בשם רותם במרכז G הכפר סבא בנושא חבילת גלישה לבני הנמצא בתוכנית שימור חיילים.
בנוסף לתוכנית של בני בשימור חיילים יש לנו עוד 4- מכשירים הנמצאים בתוכניות אחרות בחברה זו, בעלי הוא אחד מהלקוחות מבין הארבעה ולו יש תוכנית עם טלפון מתקדם עם חבילת גלישה בהתאם, הוא אינו משתמש לא בחבילת הגלישה ולא בטלפון הנ"ל לכן העברנו אותו לילד הנמצא בתוכנית שימור חיילים, ביקשתי להעביר את תוכנית הגלישה ונאמר לי שאי אפשר ורותם הציעה לי חבילה שלך 1G במחיר של 30 ש"ח לחודש, מכוון שבכל מקרה אני משלמת 23 ש"ח עבור חבילה שאינה מתאימה לצרכיו הסכמתי לכך, להפתעתי לפני כחודש גיליתי שאנו מחוייבים במחיר כפול של 60 ש"ח סכום שלא הוסכם על ידי, פניתי אליכם ביקשתי שמישהו בכיר יחזור אלי וזה לא נעשה, לפני כיומים דיברתי עם נציגה שלכם והיא מיד אמרה שתזכו אותי אחורה אבל לגבי המשך אחיוב יהיה 60 ש"ח, ביקשתי לדבר עם נציג בכיר ושוב לא נעשה דבר בנושא ואפילו ניתקו את הילד ללא הודעה/ התראה מחבילת הגלישה, הצעתי העברה של חבילה ממכשיר למכשיר אבל אי אפשר לטענתכם, איך תרוויחו עוד כסף? מדובר במספר 054-6867186
בזבוז זמן לדבר איתכם שוש ושוב סוג הנזק :
לתת את המחיר של 30 ש"ח שהנציגה סיכמה איתי עליו ולא עמדה בו, תתחילו לתת העתק של תוכן הפניות ותפסיקו לרמות לקוחות ולא יש אופציות של חברות נוספות ואנו נעשה מעבר ללא היסוס פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה