פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת ביטול עסקת רכישת סלולר במסגרת 14 יום . נושא התלונה:
שלם גלעד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
נחום חת 5 , חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 9/12/2011 הגענו לעמדת המכירה של אורנג' על מנת להעביר את הקו של אשתי (נגה) מסלקום לאורנג' ולצרפה לתוכנית מסויימת אשר אני משוייך לה. מייד הנציגה התחילה להסביר לנו על המכשירים הקיימים, ולא הסבירה כי ניתן להעביר את הקו מבלי לקנות מכשיר חדש. עוד באותו היום (שישי אחרי הצהריים) הבנו כי אנו לא מעוניינים במכשיר אלא רק בכרטיס הSIM ובתוכנית השיחות. ביום שני, ה 12/12/2011 אשתי (נגה) הלכה לאותו הסניף של אורנג' להחזיר את המכשיר, אשר עד כה לא נוייד אליו מספר הטלפון ולא נעשה בו כלל שימוש, אך נציגת השרות לא הסכימה לקחת את המכשיר חזרה בטענה כי בעל המכשיר (אני , גלעד) חייב להיות נוכח בעצמו לביטול העסקה. עוד טענה, לאחר התיעצות עם בכיר ממנה, כי ניתן יהיה לבטל את העסקה גם מאוחר יותר במהלך ה 14 יום ממועד הרכישה. הגענו שוב ביום שישי ה 16/12/2011 לבטל את עסקת הקנייה ולהחזיר את המכשיר, אך מנהל הסניף סרב לבטל את העסקה בטענה כי השתמשנו במכשיר 40 דקות. נציין כי , ביום שלישי לאחר שנוייד המספר למכשיר החדש ובטרם חברת סלקום הסכימה לפתוח את מכשיר הסלולר הישן לכל SIM ,נאלצנו להשתמש במכשיר .ומאותו הרגע שיכולנו להשתמש במכשיר הקודם לא נעשה שימוש במכשיר החדש. בנוסף, נציג השרות, טוען כי לא קיים תיעוד לנסיון הביטול ולשיחה עם נציגת השרות ב 12/12/2011.
האם על פי החוק אני זכאי לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה.

אני מעוניין לבטל עסקת רכישת מכשיר סלולרי שנקנה ב 9/12/2011, כלומר במהלך 14 יום ממועד הרכישה. אציין, כי נאלצתי לעשות שימוש במכשיר במשך יום אחד עקב חוסר התאמה ושיתוף פעולה בין חברות הסלולר סלקום ואורנג'.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקת רכישת הסלולר והחזר כספי על כסף שכבר נגבה מרכישה זו. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה