פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נדידה לירדן נושא התלונה:
לייטנר רמי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
צוות תמיכה קיבוצים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עשרות ישובים גדולים וקטנים ואלפי מנויי אורנג' הסמוכים לגבול ירדן, וכון הנוסעים בכבישי הערבה והבקעה, סובלים מנדידה לירדן בשיחות יוצאות ונכנסות. פניות לצוות השירות בבקשה לחסימת נדידה סלקטיבית נענו בתשובה שהם יכולים לחסום נדידה באופן גורף לכל חו"ל. בקשה שלי אל צוות הקיבוצים שיקשרו אותי אל תמיכת הנדסת תוכנה, נענה בסירוב ובתשובה מחוצפת שככה זה זו תשובתנו ואין בילתה, ומנוי לא יכול להגיע ישירות אל הצוותים ההנדסיים.
בדקתי עם מנהלי תקשורת במספר ארגונים, ובכן בפלאפון קיימת אפשרות חסימת נדידה סלקטיבית לירדן, לרש"פ, לעזה או לשלושתם יחד.
בינתיים כפתרון ביניים פניתי אל הרשת הירדנית וביקשתי לנייד את כל 550 המנויים של ארגוננו אליהם ולשלם להם את דמי המנוי.
בשלב הבא אנו מתכוונים לפנות אל חברות הסלולר הישראליות החדשות וגם הותיקות ולקבל הצעות המכילות פתרונות תוכנה קצת יותר אנטלגנטיות מהתוכנה הדפוקה של אורנג'.
הכותב הינו מנהל תקשורת בעל נסיון של 30 שנים בתיפעול מרכזיות דיגיטליות.
כספי סוג הנזק :
פתרון תוכנה המאפשר חסימות סלקטיביות - דבר הקיים בכל מרכזיה כבר 30 שנים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה