פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול ופגיעה באמון הלקוח נושא התלונה:
כהן שרית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב לכולם חייבת לשתף אותכם במשהו חשוב ....

לפני יותר משנה עשיתי שידרוג למכשיר הפלאפון שלי סמסונג גלאקסי S ואחרי 3 חודשים של תקלות חוזרות ונישנות והרבה שיחות עם אורנג' הוחלט לעשות לי ביטול עסקה , עזבו שהצרות התחילו עוד הרבה לפני איתם אבל לא נורא עד כאן זה היה נסבל אבל מפה התחיל הסיוט של החיים שלי ממש ככה אחרי 8 חודשים גילנו אני ובעלי שחברת אורנג' המשיכה לחייב אותנו על המכשירים שקיבלנו עליהם ביטול עיסקה + על עוד 2 מכשירי אייפון שלא ברשותי בכלל אחרי הרבה צעקות ובירורים שערכו כחודש ימים אולי קצת יותר הוחלט שהכסף יוחזר בדואר רשום ואחרי שהם התחרטו הוחלט שוב שהכסף יועבר אלי לחשבון ואני אקבל פיצוי בדואר הבייתה ואחרי חודש ששוב לא התקבל כלום ואחרי וויכוחים מאוד קשים בטלפון שהם לא עומדים בהבטחות שלהם הוחלט עם הרבה כעס שהכסף יזוכה בחשבוניות 3 חושבוניות ליתר דיוק מיותר לציין שאת הפיצוי לא קיבלתי כמובן! והובטח לי שהכל סודר אממה............ כרגיל הכל חוזר על עצמו....

עכשיו אחרי שוב 3 חודשים אולי 4 לא הסתכלתי עוד אחורה בחשבוניות ממשיכים לחייב אותי על הביטול עסקה עכשיו ממש עכשיו ברגעים אלו אני נמצאת עם אורנג' כבר קרוב לשעתיים על הקו הם כמובן מצדיקים אותי אבל...... הפיצוי שהם נותנים הוא אפסי חחח הזיכוי הוא 142 ש"ח לעומת כל עוגמת הנפש שעברתי במשך שנה וחצי ואת הדרישות שלי הם לא מוכנים לשמוע בכלל

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה