פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והטעיה באורנג נושא התלונה:
אוחנה רענן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני רענן
היום הייתי בנקודת שירות של אורנג לצורך שדרוג המכשיר שלי לאייפון 4s . ביקשתי לשדרג מכשיר אבל בהוראת קבע כמו המכשיר הנוכחי שלי . נאמר לי שם כי עלי לשלם עירבון של 620 שקלים על מנת לבצע את השדרוג . הצעתי לשלם את הערבון אבל הייתה תקלה בתקשורת מול חברת האשראי . לאחר מכן התקשרתי למוקד השדרוגים שם דיברתי עם לירוז שאמרה לי שהיא תבדוק ותחזור אלי תוך 40 דקות מכיוון שהיא לא חזרה התקשרתי שוב ודיברתי עם נציג שאמר לי שהיא בשיחה והוא יבדוק את הנושא ולאחר מכן אמר שזה יהיה כרוך בעירבון של 620 שקלים והסכמתי ואז הוא אמר שלירוז תחזור אלי תוך 5 דקות , חיכיתי עוד 20 דקות והתקשרתי שוב ושוחחתי עם נציגה שאמרה שאין פניה של הנציג השני אותו דיברתי ולאחר שניסיתי שוב לברר מולה היא אמרה שלא ניתן לבצע שדרוג אלה אם אשלם את המכשיר כולו דרך האשראי . ניסיתי להסביר לה מה אמרו לי קודם 3 נציגים שונים והיא עדיין אמרה שזה לא אפשרי ביקשתי לדבר עם מנהל והיא העבירה לי לאחר ויכוח של 20 דקות מנהל בשם מיכה שאמר שהוא מצוות 5 והוא הבהיר לי שלא ניתן לבצע והבנתי אז דרשתי לבדוק למה אמרו לי סכום מדויק 3 פעמים ואז מסתבר שהוא לא נכון ברצוני לציין את התקיפות שבה מיכה דיבר אלי ואמר לי שאין מנהל מעליו והוא התשובה האחרונה בחברה לאחר שנסתיימה השיחה והבנתי שהוא לא ייתן לי לדבר או יעביר פניה שיחזרו אלי לגבי ההתנהגות שלו ניתקתי את השיחה וחייגתי הפעם לשירות הלקוחות דיברתי עם נציגה שניסתה לעזור לי לבסוף כשלא הצליחה היא העבירה אותי למנהלת שהבטיחה כי תבדוק שוב את הנושא ולאחר מכן היא חזרה אלי ואמרה שזה לא אפשרי אבל היא תעביר פניה למנהל של מיכה ואם הוא ימצא לנכון הוא יחזור אלי במהלך שבוע הבא . אני מנסה לבדוק איך יכול להיות שנציגים שונים נותנים לי סכום שונה ואני מנסה לשלם אותו אין שום תיעוד לנושא ועוד משנים את התשובה למרות שיש לי הצעה כתובה מהנציג בנקודת השירות בדיזינגוף סנטר (אני לא זוכר את שמו אבל הוא היה הנציג היחידי שהתנהג בצורה סימפטית לעומת מיכה שאני באמת לא מבין למה תוקפים אותי ואומרים לי "אני המנהל הבכיר ואין מנהל מעלי )
אני מבקש לברר את הנושא ואם אפשר לחזור אלי עם פתרון כלשהו לעניין ובנוסף אני מאוד רוצה להדגיש את היחס הגרוע שקיבלתי ממיכה
תודה
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה